hoi, ben momenteel 10 weken zwanger. Heb veel symptomen met name misselijkheid (niet overgeven) en zere borsten. En ook wel moe, maar was bij mijn eerste dood doodmoe en nu veel minder. Dat maakt mij onzeker ... hebben jullie dit ook?
de eerste zwangerschap fluitend gedaan 2e zwangerschap misselijk met spugen tot iig 16 wk en moe 3e zwangerschap misselijk met spugen tot 24 wk en moe maarja had er ook al 2 en bij de 4e zwangerschap helaas ma, misselijk en heel moe dus echt wel bij elke anders
Jahoor, eerste en tweede zwangerschap verschillen bij mij behoorlijk: Eerste: moe, moe en nog eens moƩ. Enorm pijnlijke borsten. Niet misselijk wel een totaal gebrek aan eetlust, hierdoor veel afgevallen. Prachtige huid, prachtig haar. Veel bekkenpijn, nooit harde buiken. Tweede: Licht vermoeid. Geen moment pijnlijke borsten gehad. Kotsmisselijk 24/7, gruwelijke huid en gruwelijk haar. Totaal geen last van bekken, wel erg veel harde buiken.
Ik kan alleen maar Iers zeggen over het prille begin en dat verschilt wel namelijk: bij de eerste op deze termijn gevoelige borsten en heel veel nachtzweten. Nu: niets. Heel af en toe kramperigheid gevoel baarmoeder. Dat had ik bij mijn eerste pas later.
Oja, eerste zwangerschap weinig tot geen last. En andere kwaaltjes. Nu super misselijk in begin en op het einde terug. Geuren al hele zwangerschap super gevoelig.