Hematoom

Discussion in 'Miskraam' started by Marieke1978, Feb 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik ben gistermiddag met spoed, na flinke helderrode bloeding, naar het ziekenhuis gegaan.

Kindje bleek goed te zijn. Heb het hartje horen kloppen, zien bewegen etc etc.

Maar nu kwam de bloeding door een flinke hematoom.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet absolute rust houden.
    Ik ben zo ongelofelijk bang dat mn kindje het niet gaat halen. De kans bestaat nl. dat het kindje er met de bloedingen mee uitkomt. Maar hoe groot is die kans? Volgens mijn gyn zijn hematomen niet vreend tijdens de zwangerschap.

Heeft iemand dit ooit ook gehad of er ervaring mee?

Dank je wel

Grt Marieke

(vandaag weer de hele dag al bloeding :( & gyn zegt dat dat bij een hematoom kan horen)

2. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    ik heb het zelfde gehad.
    Het ligt aan de plek waar het zit bij mij zat het bij mn baarmoeder mond en niet echt in de buurt van de embryo heb aantal weken gebloed en daarna was de hematoom weg

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb het ook gehad
    maar heb helaas niet de zwangerschap uit mogen lopen
    omdat door de bloedingen mijn bm open stond
    en daardoor is er een onsteking gekomen
    maar dat hoeft niet bij iedereen hoor
    als je rustig aan doet , hopelijk verdwijnt de hematoom nog

4. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Nou, ondanks de hematoom doet het kindje het goed!

Nu hoor ik alleen maar slechte afloopverhalen over mensen die een hematoom hebben gehad. Veelaal verhalen over kindjes die veelste vroeg worden geboren en dan sterven. Heb nog niet 1 verhaal gehoord met positieve afloop....

Zeg me aub dat jullie er eentje hebben?!?!?! ;)

Grtz Marieke

5. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    het kan echt ook gewoon goed gaan hoor
    ik heb verhalen dat de hematoom weggedrukt word en dan geen kwaad meer kan

het gevaar zit hem denk ik niet in de hematoom maar in de evt infectie die je kunt oplopen omdat je bloed verliest en dus je baarmoeder een beetje open staat

ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan.

(tis nu net of ik mijn eigen verhaal zit te lezen)

6. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

Sep 16, 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Dank je voor je berichtje.

Ik weet dat het ook de goeie kant op kan gaan maar ben zooo bang voor de slechte ;)

Morgen weer een echo om te zien hoe groot de hematoom nu is. Misschien issie wel geslonken, kan natuurlijk ook.

Maar het blijft de roze wolk wel drukken moet ik zeggen. Durf nog nergens aan te denken of te kopen....You never know!

Grtz Marieke

7. ilse26

ilse26 Nieuw lid

Mar 2, 2009
    1
    0
    0
    Hallo marieke en andere dames

Ook ik heb een hematoom zitten in de baarmoeder mond, bijna 2 weken geleden kreeg ik bloedverlies, hevig, en moest ik de dag erna naar de gyn voor een echo en daar was een groot stolsel te zien van 10X5cm

Afgelopen woensdag had ik weer een echo en hij was geslonken hij was nu 7.5X3.4cm, daarna tot op de dag van vadaag veel stolsels verloren met bordouxrood/bruinig bloed. Donderdag moet ik weer voor een echo, en hoor dat het dan een positiever beeld heeft.

Marieke hoe was jou echo? of word hier neit meer gepost...

Ik ben vandaag 16 wk zwanger... maar wel bang!
    Vorig jaar zijn wij ons kind verloren met 26,5wk door hellp syndroom dus een roze wolk is het voor mij allang niet meer, maar die angst is slopend!

Liefs ilse

Share This Page