Ik ben bang dat het weer mis is. ik ben nu 4 wk en 5dg. dus nog maar heel pril. vanmorgen had ik rose verlies het is nu weg en heb nog een heel klein beetje bruin verlies bij het afvegen maar niks in het maandverband. ik heb gisteravond buikpijn gehad en al een paar dagen krampen. nu niks alleen last van mijn onderrug. verder heb ik alle klachten nog. vooral mijn borsten doen nog steeds enorm zeer , ben extreem moe en misselijk. op het ziekenhuis zeggen ze nog niks te kunnen doen voor me. ik moet afwachten. ik weet niet wat ik moet doen.. alles zei me dat het deze keer wel goed zou gaan....
Het kan ook best nog steeds goed gaan. Krampen horen erbij en bloedverlies wijst lang niet altijd op een miskraam. Maar het is wel heel erg spannend. Veel sterkte! Suus
het hoeft niet mis te zijn, er zijn meer meiden die bloed verliezen terwijl er niks is met de beeb. En krampen heb ik ook gehad, je baarmoeder en banden zijn aan het oprekken en dat voel je. Ik duim voor je! Dikke knuffel, liefs Miek
bij mij is het wel zo begonnen zaterdag was 4 weken en 6 dagen ik heb voor 99%wel een miskraam moet maandag voor een echo om te kijken of t weg is........of toch nog een wonder dat t goed is maar denk t niet ik hoop voor je dat het innestelingsbloeding is dat kan ook rond de 5 weken zei de verloskundige sterkte en houd ons op de hoogte!!!!
Nou laten we dan hopen dat dat t is bij ons alle 3!!!! Duim duim duim duim Ik word hier echt gek van!!
bij mij begonnen ook alle mk´s zo maar toen ik van me zoontje zwanger was heb ik het ook gehad dus er valt echt niks over te zeggen , echt afwachten dus en hopelijk voor jullie een mooie zwangerschap!!!
Ik zou in iig wel vragen of je dan niet rond de 6 weken een echo mag krijgen. Ik zelf heb ook al de nodige nare ervaringen en voor mij geld zodra ik zwanger ben moet ik bellen naar zh en krijg ik een vroege echo met 6 weken. Helaas mogen we alleen pas weer in julie van start. Ik hoop meiden dat het voor jullie allemaal goed nieuws is en je gewoon een klein frummeltje krijgt te zien met een mooi kloppend hartje. Veel sterkte in deze onzekere tijd. xx Joyce
ik heb tot nu toe niks meer gehad. toen ik er over na ging denken kwam ik er achter dat ik dinsdag en donderdag harde ontlasting had en toen rose afscheiding had. daarvoor en daarna niks meteen daarna had ik weer gewone afscheiding doorzichting , wit of gelig. echt zo vreemd. misschien kwam het door de harde ontlasting zou dat kunnen? ik heb ook nog alle kwaaltjes. ik probeer maar weer een beetje op mijn rose wolk te klimmen maar vind het wel erg moeilijk. als ik nu mijn borsten even minder voel dan schiet ik meteen in de stress..terwijl een uur later ze weer gruwelijk pijn doen. ik ben ook nog steeds onwijs moe. ik slaap als ik niet hoef te werken met mijn kindje mee 's middags en ook 's avonds zou ik het liefst ook om 7 uur mijn bed in kruipen.. voor mij voelt het nu weer even goed. wat denken jullie? hoe gaat het met jullie? nog bloedverlies gehad?
@Jolan, nu je het zegt, verhip, dat heb ik vorige week ook gehad en toen bloedverlies.....al met al 24 uur lang. Misschien toch een vaatje gesprongen door het persen. Nou dat stelt mij ook gerust, nu jij nog. Is het al gestopt???? En klopt hoor, ook tegen mij is gezegd dat bloedverlies er ook bij kan horen. Sterkte!