Zaterdag avond heb ik met 7+ weken een miskraam gehad. Vandaag (maandag) ben ik gewoon weer aan het werk gegaan. Ik merk echter dat mijn lijf hier een behoorlijke opdonder van heeft gekregen. Ik heb nu weer erg veel pijn in mn buik. Stel ik me aan als ik morgen op het werk zou voorstellen deze week halve dagen te werken? Ik ben bang dat het nogal kleinzerig overkomt...
Meis, gewoon doen! Vind het sowieso al knap dat je werkt. 't is niet niks en het vergt ook veel energie van je lichaam!
He Schat, wat doe jij op dit topic? We zijn toch niet aan het angsthazen of zo? Jij hoort bij als die andere 'zwanger-zijn' topics, maar niet die onder het kopje 'miskraam'. Ga even snel genieten van je zwangerschap jij!!!! (grapje hoor!)
Nee hoor, zou t zelfs volkomen normaal vinden als je helemaal thuis bleef. Maar dat is per persoon verschillend. Per miskraam ook bij mij trouwens. Luister naar je lijf.
bij mij is de mk afgelopen wo avond begonnen .. ik had za,zo,ma vandaag dus moeten werken ,maaruuh doe ik echt niet,,heb veel buikpijn gehad en vloei nog ,,en heb ik veel gedaan,,ik werk in de zorg en ik voelde me er niet goed bij,,, ik kan 20 april pas voor de echo of ik schoon ben,, ik moet nu a,s vrijdag weer werken maar ik zie er tegenop
Ik ben toen maandag halverwege de dag naar huis gegaan vanwege buikpijn en bruinverlies. Ik voelde me ook echt niet lekker. In de nacht van maandag op dinsdag zette de mk echt door. Vervolgens ben ik 3 dagen thuisgebleven en vrijdag weer gaan werken. (Nu is dat maar een dagje en had ik daarna natuurlijk weer 2 dagen om even bij te komen.) Ik vond dat prima zo, maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt! Werken = ook afleiding. Ik was het thuiszitten met mijn onzekerheid en angst echt hartstikke beu!
Ik ben een week thuisgebleven, ik had dat echt nodig om alles te verwerken en van de ergste buikpijn af te komen. Ik had ook echt een hele zere rug en zag het niet zitten om lang in de auto te zitten, en ik doe er ruim een uur over om op het werk te komen. Toen ik terug kwam had ik een akelige hoest, dus iedereen ging ervanuit dat ik griep had gehad en ik heb geen lastige vragen gehad. 1 collega (die veel te slim is en oplettent) die maakte wel een opmerking met een scheve blik,maar meer dat hij denkt dat ik zwanger ben en dus niet dat het is fout gegaan. Luister naar je lichaam, als je het niet trekt zou ik me gewoon ziek melden, het is niet niks om je beeb te verliezen meid sterkte en een dikke knuffel miek
ik ben bij mijn tweede curettage ook bijna een week thuisgebleven. bij de eerste ben ik na 2 dagen weer gaan werken en merkte gewoon dat ik er zowel emotioneel als fysiek nog niet aan toe was. Dus ik zou zeggen neem lekker even wat tijd voor jezelf, en je hoeft al helemaal niet te denken dat je kleinzerig bent, als iemand het in zijn hoofd zou halen om dat tegen mij te zeggen dan kon hij een flinke optater krijgen!!!! liefs en sterkte!
bij mij is het dus afgelopen do gebeurd en weet dus echt nog niet of ik dit weekeind al ga! of is stel ik me aan?
Ik hoorde op ma dat het kindje niet meer leefde (9,5 week), en ben niet meer gegaan. de rest van de week vrij genomen, en woensdag is het er echt uitgekomen. Week erna maar weer langzaam begonnen...
he merah, ik heb me ook ziek gemeld, ik moet vrijdag 1 dienst werken, dan kijken of het gaat, mocht ik merken dat ik toch weer veel buikpijn krijg dan meld ik mij weer ziek, tis niet anders.
Heb besloten dat ik deze week halve dagen ga werken. Morgen (woensdag) was ik zowiezo al vrij. Het duurt soms wel erg lang voor ik weer naar huis mag (heb af en toe nog steeds vreselijke kramp), maar toch is het fijn wel wat nuttigs te kunnen doen. Thuis doe ik niet veel. Ik merk dat mijn lichaam erg moe is van alle gedoe...
hier hetzelfde. Maar ze noemen me niet voor niet een harde op mijn werk. Ik moest er niet aandenken om thuis te zitten dan komen de muren op me af. Zo had ik nog afleiding.
Ik ben een week thuis gebleven......De arbo komt bij ons heel snel langs als je je ziek meld en die zei ook gelijk als je thuis wil blijven dan begrijpen we dat. Ik sta heel de dag op m'n werk en dat kon ik echt niet aan. Bij iedereen verloopt een miskraam anders, wil alleen zeggen let op jezelf.
ik heb sinds gisteravond laat met 5 weken een miskraam gehad. voel me alsof ik net ongi ben alleen dan net wat erger en ben moe...werk thuis dus dat is fijn. wilde net even de stad ingaan maar werd best duizelig.ben snel weer naar huis gegaan..moet nog wel veel in t huishouden doen maar verveel het wel even over de dag.. je moet doen waar je lichaam zich goed bij voelt en wat je aan kan.
ik ben na men miskraam 2 weken thuis gebleven. Om alles te kunnen verwerken en te kunnen herstellen. Heb het echt wel nodig gehad. Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met je verlies
Bij mij belde de verloskundige even terug en zei, ik sta bij je voor de deur, waarom doe je niet open? Ik zo: euh ik ben op m'n werk. Ze geloofde het bijna niet, dus volgens mij is een dagje/even thuis redelijk normaal. Ik heb gewoon gewerkt en dat was bij mij prima en heb twee weken lang mijn avond en weekend privé agenda leeggeruimd om het geestelijk te verwerken, dat voelde voor mij goed en hielp me heel erg goed. Verder heb ik in het huishouden even de boel de boel gelaten en dat werkte ook wel. Heel veel verschillende verhalen dus als ik het hier zo lees!! De conclusie is denk ik, volg je eigen gevoel en intuïtie. Sterkte!!
van mij gebeurde het op een dinsdag. Ik ben toen dinsdag en woensdag thuisgebleven (weliswaar prille zwangerschap). Donderdag en vrijdag gaan werken maar iedereen vroeg waarom ik komen werken was omdat ik er zo bleek en moe uitzag. 'k Heb toen iets verzonnen over één of ander virus Doordat ik me behoorlijk duizelig voelde had ik niet echt het besef om triest te zijn. Ik vond het vooral de week erop emotioneel moeilijk om vrolijk te wezen tegen de collega's.