Bloedverlies 5.2 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yfk, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yfk

Yfk Lid

6 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak me zorgen! Vandaag 5 weken en 2 dagen, had erg veel klachten; misselijk, moe en had vandaag het idee dat het minder was en vind het raar dat ik nog steeds niet echt meer hoef te plassen..
    Zojuist een klein beetje helderrood bloed, en maar een paar drupjes, verder geen buikpijn.. Net met een wattenstaafje een beetje 'geroerd' en hij blijft helemaal wit... En bij het plassen een prikkend gevoel op een plekje aan de buitenkant...dus misschien was het een beschadiging buiten de baarmoeder.. Ahh wordt gek! Na 3 miskramen en een doodgeboorte is mijn angst zo groot!

2. samkids

samkids Niet meer actief

Jeetje meid, wat ontzettend spannend. Volgens mij is het enige dat je kan doen afwachten. En misschien toch even vk/gyn bellen om je verhaal te vertellen. Sterkte!

3. Yfk

Yfk Lid

6 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen bloed meer en sinds vandaag ontzettend misselijk en gespannen borsten,misschien innesteling geweest of wondje.. Heb weer hoop!

4. samkids

samkids Niet meer actief

Oh gelukkig, klinkt goed! Bij mij hielp het heel erg om af en toe een zwangerschapstest te doen om te zien of de HCG aan het toenemen was. Misschien is dat voor jou ook iets?

5. Yfk

Yfk Lid

6 dec 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik de vorige zwangerschappen ook gedaan..bijna iedere dag .. Werd daar nogal gespannen van dus wil daar eigenlijk niet weer mee beginnen maar goed als ik twijfel ga ik het zeker weer doen. Bedankt voor je reacties..

Deel Deze Pagina