ik vloei telkens weer

Discussion in 'Miskraam' started by Sann, May 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    5 april was mijn miskraam. Op 6 mei werd ik weer voor het eerst ongesteld. een hele heftige menstruatie. afgelopen donderdag was het zo goed als weg en vrijdag niks meer te zien. Vrijdagavond na het vrijen voelde ik ineens iets lopen en verloor ik behoorlijk wat helderrood bloed. De volgende dag werd het wat bruine rommel en 's avonds was alles weg. Begin van de middag was ik gezellig met mijn 2 nichtjes aan het stoeien, over de vloer rollen met 2 koters bovenop me. Ging vlak daarna naar de wc en weer voelde ik het lopen voor ik begon. Checken met papier en ja hoor, weer helderrood bloed. Nu is het inmiddels weer verminderd tot wat bruinigs.
    Ik begrijp er werkelijk helemaal niets van. Het lijkt net of iedere keer als ik me lichamelijk op de een of andere manier inspan ik ga bloeden. Maak me er een beetje zorgen over.
    Iemand hier misschien ervaring mee? Kan het nog aan de miskraam liggen? Dat de boel van slag is ofzo?

2. Krullebol

Krullebol Actief lid

Dec 31, 2006
    386
    1
    0
    Sann, ik zou even langs de huisarts/gyn gaan. Misschien is er een bloedvat wat bij inspanning telkens weer openknapt en dat lijkt me niet echt goed...Wel erg vervelend voor je zeg! Ik hoop dat het snel overgaat...

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Sann,

Zeker even naar laten kijken! Misschien is er nog wat weefsel achtergebleven.

Heb wel eens van anderen gehoord dat ze na een mk een tussenbloeding hadden, tussen de ongi en de eisprong, dus hopelijk is het bij jou ook zoiets onschuldigs.

Sterkte!

4. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Sann,

Even het zekere voor het onzekere nemen en contact opnemen met de huisarts of je gynaecoloog, dan krijg je hier misschien duidelijkheid over.

Groetjes Franka

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties. Inmiddels is het gelukkig opgehouden. Alles uitgeprobeerd ( :) ) maar gelukkig niets meer. Het zal dan toch wel een rest ongesteldheid geweest zijn. Hij was sowieso veel zwaarder dan anders, dus alles zal gewoon nog wel een beetje van slag zijn geweest.

Share This Page