Geen idee...lastig. zou je over 2dagen moeten testen. het kan dat je laatste test toch andere concentratie urine had.
vind de kv testten zowieso geen mooie knallers meer geven, maar vind hem nog steeds positief hoor, Mischien huisarts bellen voor bloedonderzoek? om je meer zekerheid te geven duim voor je dat het allemaal goed zit!
Misschien stelt het je gerust maar mijn eerste was ook donkerder dan mijn 2e. De derde keer dat ik test heb ik 4 dagen na mijn nod gedaan en die gaf toen wel een knaller. Ben nu al bijna weer 15 weken zwanger.
Ben ik dan de enige die hem niet roze vind?? Of ligt het aan mijn telefoon? Ik vind ze echt grijs en niet roze..sorry
Op de foto zijn ze grijs in het echt zijn ze roze. Heb zondag ook een clearbl met indicator gedaan en die gaf aan zwanger 1-2 dus zwanger ben ik wel maar vrees dat het voor de 3e keer op rij mis gaat
Spannend, ik vind hem niet dermate lichter geworden dat ie negatief zou worden, maar ik duim voor je mee, ik denk positief!
Na NOD nog eens testen. In het begin kan hcg wat schommelen. Hier kan je nog geen conclusies aan verbinden. Hoop op een mooie knaller over een paar dagen!
Bah meid, wat een onzekerheid.... Misschien stelt het gerust, maar ik heb dit voor NOD ook gehad en toch is het goed gekomen. Had hele lichte streepjes die niet donkerder werden, soms zelfs lichter. Pas een dikke week na NOD had ik een flinke knaller. Sterkte met wachten, ik duim voor je!
Ik denk ook dat ie lichter aan het worden is. Anders morgen ofzo nog een testje wagen? Hoop wel voor je dat het toch nog de goede kant op gaat, maar voor nu vind ik het er niet erg hoopvol uit zien
Kan het misschien dat je veel meer gedronken hebt of iets anders waardoor je urine minder geconcentreerd is? Je lichaam zal zo vroeg natuurlijk minder hcg aanmaken dus misschien maakt dat net het kleurverschil? Ik hoop voor je dat dat het is en dat je op je nod gewoon een mooie tweede streep hebt.
Hcg zou gemiddeld om de dag moeten verdubbelen, hoe vroeg ook in de zwangerschap. Een testje zou dus minimaal hetzelfde, maar liever donkerder moeten zijn om de dag. Lichter wordende testen zijn vaak geen goed teken, helaas heb ik daar zelf ook ervaring mee Sterkte, ik hoop voor je dat het toch goed komt!
Zwanger 1-2 weken is toch prima als je 2 dagen voor NOD test? De meeste vrouwen testen in het begin verschillend. Hangt van het tijdstip af bijvoorbeeld en je HCG in je urine kan nog wel eens schommelen gedurende de dag. Zolang je niet bloed is er geen man overboord, over 2 dagen nog eens testen. Ik duim iig!