Hooi.. Kan iemand even naar deze 2 foto's kijken.. het is de zelfde test alleen de andere is in negatief qua kleur enzo.. maar zie ik het nou verkeerd of is er een streep.. Help aub.. alvast bedankt
Ja hea.. zo met de blote oog zag ik iets en ik ging een foto maken maar toen zag ik niks, ik dacht laat me even naar negatief bewerken en toen zag ik t ook.. maar ik ga zowieso over een paar dagen weer testen
Sorry ik zie het ook niet, maar ben ook niet heel goed in turen hoor. Over een paar daagjes nog een testje doen. Spannend!
Ik ben geloof ik de enigste tot nu toe, maar ik zie op beide wel wat. Wel heel vaag maar wel aanwezig. Spannend, waar zit je in je cyclus?
Zag je binnen de tijd wat? Want dit is volgens mij een DAtest of niet? Heb ik destijds gebruikt bij de zwangerschap van Aiden. Werd er toen nadrukkelijk door de verkoopster op gewezen dat deze test absoluut binnen de aangegeven tijd afgelezen moest worden. Na die tijd kunnen er klaarblijkelijk valse streepjes ontstaan. Overigens zie ik helaas niets....