Voor nod is het Zowieso geen knaller... morgen weer en zou wel met dezelfde testen doorgaan om zo te zien hoe of wat
Thnx allemaal! Heb af en toe flinke steken achter het schaambeen dus opzich een goed teken! Hopen is het enige dat ik nu kan doen!
Spannend hoor.. Niks aan die onzekerheid! Misschien even je hcg laten prikken bij de HA? Sterkte met afwachten en ik duim voor je dat het goed gaat!!
Testjes horen niet lichter te worden helaas .... Dus wat dat betreft ziet het er niet goed uit. Zeker zegt een cb 1-2 weken zwanger want er is gewoon hcg .... Ik hoop voor je dat het goedkomt meid.... Wanneer wil je weer gaan testen?
Hey meid, dit had ik ook in het begin. 3 testen op een rij. Allemaal dezelfde kleur. Over 3 dagen zeg maar. Pas op dag 4 werd hij donkerder. Dag 6 posi cb 1-2. Ik was gewoon veel korter zwanger dan ik dacht.
Zou idd de ha bellen voor eventueel bloedprikken en mischien ben je korter zwanger maar dat zie je natuurlijk niet op zo,n test.. hoop dat het goed zit, enne steken bij schaambot is goed teken
Maar de onderste moet nog wel opdrogen, dan pas kun je ze vergelijken. De controlestreep is ook een stuk donkerder dan de eerste twee. Zoals ik het zie nu, zijn de testen gelijk. Ik zal voor je duimen dat het gewoon goed zit!
Als de onderste nog moet opdrogen moet ie nog donkerder worden vind onderste wel al donkerder. mischien latere eisprong of innesteling gehad?
Ik lees al een tijdje mee en ik wilde graag even zeggen dat hij volgens mij toch donkerder wordt hoor! Ik duim voor je.