kan heel goed, en niet iedereen heeft een knaltest zou als je weer gaat testen nog effe 2 dgn wachtten dan verdubbelt je hcg
Maar van wanneer zijn al je testen precies dan? Je zal toch een verschil moeten gaan zien om de dag zeg maar
spannend ik duim voor je en ben benieuwd naar de testten als ze droog zijn gister met mijn test op 1 2dpo was binnen de tijd licht en werd steeds donkerder naar mate die opdroog
Beide nat maken is inderdaad ook handig om ze te kunnen vergelijken. Het is niet een hele goede foto (op z'n kop enzo ) maar ik zie dat de test lijn duidelijk wat donkerder is! Fijn, hopelijk blijft het donkerder worden en gaat het dit keer goed!
lastige foto maar hij is iets donkerder.... En als je eentje van de 15de pakt en vandaag zie je dan goed verschil?
Meid, het wordt echt donkerder hoor. Met deze termijn gaat het ook niet zo snel (uitzonderingen daargelaten), wat ik al zei, bij mij was het precies hetzelfde. Gekmakend is het.... Ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik blijf voor je duimen.
de kruidvat testen zijn ook anders geworden....ze knallen langzaamaan zeg maar.... Zie het vaker op het forum de laatste tijd Als je testen wel maar donkerder worden en niet lichter dan is het goed!
Die KV testen zijn idd shit! Met IUI 4 had ik precies dezelfde uitslag zoals jij het had, maar helaas Hoop echt dat het bij jou anders is hoor!!!!!!