Van harte meid, wens je een mooie zwangerschap! Ik heb ook voor het eerst in mn leven een positieve test in mn handen gehad ZO BLIJ!!!! Nu is het aftellen begonnen naar de eerste echo op 13 mei
Tsjaa en zo ben je blij met donkerdere testen en zo kom je thuis uit het zh na een BBZ hele verhaal vertel ik nog wel....
Dinsdagavond 20min heel veel buikpijn gehad, ik dacht mijn darmen want het zat wat hoger dan miskraambuikpijn. Na een warme douche was deze erg heftige pijn minder. Later was het volledig weg. Geen bloedverlies dus darmklachten naar mijn idee. De volgende dag leuk met zoontje zijn eerste schoolreis mee!!! Vervelende pijn stak de kop weer op maar ik wilde koste wat het koste mee naar blijdorp. Dat heb ik geweten, heb de hele dag voorovergebogen 4 kids in de gaten gehouden. Meer weet ik er niet van.... Rond 3 uur naar de wc en daar wat bloed verloren, toen dacht ik voor het eerst aan een mk, al die tijd gedacht aan een blindedarmontsteking. Eenmaal thuis vk gebeld om te zeggen dat het weer mis was maar dat ik de pijnklachten niet herkende! De vk heeft me op basis hiervan doorgestuurd naar de spoed eisende hulp. Daar heeft de gyn een echo gemaakt en zag tot haar schrik heel veel vocht in de buikholte. Ik moest met spoed onder het mes..... Een BBZ dus. Er zat een halve liter bloed in mijn buikholte. Nu net weer thuis met een eileider en zwangerschap minder, maar hè ik ben er nog!!!!
jeetje zeg !!!! gelukkig dat ze je serieus namen en gelijk doorstuurde. En knap dat je ondanks dat het pas gebeurd is en een operatie heb gehad er zo positief onder bent. Ook met 1 eileider kan je zwanger worden en je heb inderdaad het geluk dat je er op tijd bij bent en dat is het belangrijkste!!! sterkte met het herstel
pfff wat schrikken zeg! goed dat je het zo positief kan bekijken veel sterkte me alles en hopelijk gauw een goede zwangerschap voor jullie
Poe wat heftig! En dat je ook nog eens een dag ver van huis was! Gelukkig was je op tijd in het ziekenhuis... Met 1 eileider kun je ook nog prima zwanger worden, gelukkig (I know ) Knap eerst maar goed op en denk aan jezelf!
Tjeetje, weet niet wat ik moet schrijven. Je bent naar mijn idee wel een ontzettende bikkel om toch naar Blijdorp te gaan. Wat een pijn moet je gehad hebben. Heeeeel veel stertke!!!! Hoop dat je snel weer opkrabbelt.