Weer miskraam. Nu nadenken over pillen/curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door ShallY, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Het shally, dus toch... sterkte.
    Ik hoef niet te kiezen. Ben nu een week bezig met mn mk , als het al niet langer is eigenlijk. Na de posi test maar weinig dagen zonder bloed gehad. Maar bij mij is er ook geen vruchtje gezien en alles lijkt al te verschompelen. Baarmoederslijmvlies ook al dun enzo. Maar als ik zou moeten kiezen Zou ik curretage doen. Volgens mij is de kans op verklevingen klein. En je weet wanneer het is en wanneer je ervanaf bent ongeveer. Het is hier nu maar afwachten hoe lang het nog duurt allemaal.
    Sterkte hoor.

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Pippeke, jij ook sterkte!

Ik vond het bij mn vorige miskraam toch wel fijn dat het vanzelf los kwam en een andere behandeling me bespaard ia gebleven. Daar hoopte ik nu ook op maar tot nu toe ziet dat er niet naar uit.

Ik zit toch ook regelmatig te denken of ze het wel goed gezien heeft op de ecjo. Ja er zat bloed in mijn baarmoeder en dat zal niet goed zijn maar toch blijf ik een sprankje hoop houden.

Hoelang hebben jullie nog last gehad van de zw schaps kwaaltjes? Ik hb nog steeds erg gevoelige borsten. Maar dar kan nog wel even duren zeker omdat ik het vruchtje nog bij me draag?

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoi allereerst heel veel sterkte!!
    Ik heb voor deze zwangerschap een mk gehad en heb eerst gewacht, er gebeurde buiten bloedverlies om niks. kindje bleef zitten waar ie zat. daarna de pillen geprobeerd, maar ook die deden niks helaas. daarna curetage. Dat viel me achteraf heel erg mee. Ik was heel erg bang voor de narcose en de ingreep. maar 2 uur na de ingreep kon ik al weer naar huis. Die dag nog wel veel buikpijn gehad en nog een week bloedverlies.
    je kan naast de narcose (bij ons tenminste) ook kiezen voor de ruggeprik.

Ik hoop dat er wat uit de onderzoeken komen. heel veel sterkte!!

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik vraag me af hoelang je last kan blijven houden van zwangerschapssymptomen? Ik heb nog steeds enorm zere borsten, moe en maagzuur.
    Is het gewoon zo, dat zolang het vruchtje nog in m'n lijf zit, mijn lijf denk nog zwanger te zijn?

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja dat kan ShallY, vervelend is dat he?! Tenminste ik vond dat wel heel vervelend, dan kan/kon ik het minder goed afsluiten..

6. pippeke

pippeke Niet meer actief

zo lang je nog hcg in je bloed hebt kan je nog klachten hebben. ier ook nog steeds zere borsten. maar het duurt wel even voordat je hcg weer op 0 is. dan moet alles uit je baarmoeder zijn volgens mij

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat het zo loopt! Ik begrijp uit je verhaal dat je ook al in de mmm zit.
    Maar doordat ik de meeste mensen richting curettage zie reageer ik toch ook even.
    Hier namelijk twee keer de cytotec gekregen. De eerste keer reageerde ik er zo op dat ik bleef vloeien met uiteindelijk dus toch nog een spoed curettage.
    Daarna gezegd dat ik die pillen nooit meer wilde. Maar toch afgelopen januari weer met de cytotec aan de gang geweest. En nu stelde het echt niets voor. Ik heb maar heel weinig gevloeid... eigenlijk net een gewone menstruatie en ik heb geen pijn gehad. Mijn volgende cyclus die vijf dagen langer, dus die was ook weer heel snel op orde.
    Het ligt er volgens mij ook aan hoever je bent. De eerste keer was ik elf weken en de laatste keer was ik zeven weken. De gyn zei tegen mij dat curettage dan ook moeilijker is omdat het allemaal nog zo klein is..
    Ik heb me de tweede keer eigenlijk laten overhalen om weer de cytotec te nemen, maar ik ben er erg blij mee. Ik hoop niet dat het nodig is, maar ik zou toch ondanks het horror verhaal van de eerste keer weer voor de pillen gaan.

Heel veel strekte bij het verwerken en wijsheid bij het beslissen!!

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dankjewel Mickey en alle anderen. Ja klopt, zit in de mmm.

Was nog maar tussen de 5 en 6 weken zwanger.

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

Maar moet jij van de arts ook niet afwachten dan? Waarschijnlijk komt het vanzelf op gang. (Sorry als je dat misschien al gezegd hebt en ik dat vergeten ben).
    Mijn hcg is vandaag flink verlaagd, nu 70.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Heeft ze niet gezegd. Ze wilde eigenlijk dat ik pas over 2 weken zou terug komen maar dat vond ik te lang. Ik heb nog steeds veel kwaaltjes dus wil er nu wel zsm vanaf.

Fijn dat je hcg al een eind gedaald is.

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ben in het ziekenhuis geweest. Heb besloten om tot na het weekend te wachten of het nog van zelf begint en anders maandag de cyotec inbrengen.

12. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Sterkte meis, hoop ven duim voor je dat het nog van zelf op gang komt. Knuffel!

13. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Sterkte meis! Hopelijk komt het snel eruit want die symptomen zijn echt verwarrend :(

Ik moet helaas een curretage, de pillen werkte wel maar niet voldoende. Dus weer t hele circus in.

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ah balen mamaenmini. Wanneer heb je de curettage?
    Daar ben ik ook wel bang voor maar moer er nog maar niet teveel aan denken en eerst maar eens de pillen proberen.

Vanwege dit allemaal ben ik super bang voor een volgende zwangerschap :(

15. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hoop dat de pillen werken, ik heb ze al 3 keer gehad en nog steeds zit er rest weefsel in dus hier word het ook een curettage.

Heel veel sterkte meiden! :(

16. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Morgen al! Dus laat het je wel weten! Ben ook erg bang voor een volgende zwangerschap want nog een keer dit hele circus trek ik niet meer :(

17. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik voel me een beetje raar..sinds vandaag heb ik telkens steken/ verkrampingen op mijn borst. Wat dat betreft sla ik daar soms wel in door hoor maar nu ben ik bang dat dit komt omdat m'n miskraam nog niet begonnen is en ik nu allemaal bloed in mijn baarmoeder heb. Pff maak me nu een beetje gek.

18. pippeke

pippeke Niet meer actief

Heeft het al doorgezet?

Deel Deze Pagina