was het wel een miskraam??

Discussie in 'Miskraam' gestart door ikky100, 14 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikky100

ikky100 Lid

13 mrt 2011
    62
    0
    0
    Hoi,

Vorige maand heb ik volgens mij een miskraam gehad bij 5 wk. De ronde daarop was ik meteen weer zwanger. Ik wist het al twee weken voor mijn nod dat ik "weer" zwanger was. Had al meteen symtomen terwijl dat volgens mij niet eens kan.
    Ook ben ik al 2 weken extreem misselijk. Nieuwe zwangerschap zouden dat week 6/7 zijn geweest en als het toch geen mk was zouden dat week 10/11 zijn geweest.

Ik heb nog geen echo gehad, ook niet na mk.

Wat denken jullie mk? of zelfde zwangerschap?

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Als je helemaal geen controle hebt gehad na je eerste vermoedelijke miskraam, dan valt er nu niks zinnigs over te zeggen. Bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. Twee week voor NOD zwangerschapssymptomen is niet mogelijk, daarvoor moet toch eerst innesteling plaats hebben gevonden en moet het lichaam HCG aanmaken.

Heb je tussendoor nog negatieve testen gehad?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Waarom denk je een miskraam gehad te hebben dan?

4. ikky100

ikky100 Lid

13 mrt 2011
    62
    0
    0
    heb een week lang gevloeid

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

En je had daarvoor dus een positieve test gehad?

Wat kan, is dat de klachten die jij beschrijft, zijn ontstaan op het moment van je eisprong. Die klachten lijken erg op elkaar en worden dus nogal eens voor elkaar aangezien...
    Helemaal kort na een miskraam, komt dat veel voor en zie je ook nog al eens dat je lijf nog een restje oud HCG eruit werkt, waardoor je je dus weer even zwanger kunt voelen.
    Als je vervolgens direct weer zwanger bent geraakt, verklaart dat je klachten wel vanaf 2 weken voor NOD.

Het lijkt mij stug dat je nu 10/11 weken zwanger zou zijn, als je EN een week gevloeid hebt, EN klachten rond je ei ineens weer opkwamen EN je nu 'pas' 2 weken misselijk bent.
    Zou dus eerder aan een nieuwe zwangerschap denken, maar goed... soms lopen dingen toch anders dan volgens het boekje, dus ik zou in jouw geval je VK bellen en een echo vragen. Als dit een nieuwe zwangerschap is, zou je nu 6/7 weken zijn? Dat is ver genoeg om goed te kunnen zien hoe het er nu weer voor staat.

Deel Deze Pagina