Ik weet alleen niet meer uit m'n hoofd of ze ook op immuunproblemen controleren? Zou je evt. ook nog naar kunnen vragen. Fijn voor je dat er nu tenminste iets gaat gebeuren. Suus
Hey meiden, Fijn om te lezen dat sommige van jullie zich erg herkennen in mijn verhaal. Ik kan me voorstellen dat je bij meerdere miskramen niet meer kunt spreken van pech hoor.....nu kan ik dat nog wel en wil ook niet het als een obsessie gaan zien...weet niet hoe ik erover denk als het weer mis zou gaan. Misschien dat ik dan wel onderzoek wil laten doen of over een paar maanden misschien ook wel. Probeer gewoon nuchter erover na te denken en zolang dat goed gaat is dat voor mij het beste in ieder geval. Maar begrijp me niet verkeerd, kan me zeker voorstellen dat anderen het wel laten onderzoeken. Had ook nooit gedacht dat het 2 keer mis zou gaan zeg....voelde het wel min of meer aankomen. Anderhalve week ervoor voelde mijn buik ineens anders en zei al tegen mijn vriend dat ik dacht dat het mis zou gaan...helaas had ik dus gelijk. Ben wel blij dat ik me lichamelijk alweer ok voel. Wonderlijk hoe snel je lichaam zo'n prille vrucht uit kan stoten en hersteld. In deze 2 gevallen dan. Mijn weerstand heeft wel een klap gehad en voelde me paar daagjes niet zo lekker maar nu gaat het wel weer. Gelukkig werkt de lente mee en dat zorgt ook voor een zonnig humeur. Ik wil iedereen sterkte wensen met verwerken van het verdriet en bij het maken van de beslissing van wel of geen onderzoek. Het is en blijft een persoonlijke beslissing die je alleen zelf kunt nemen! Dikke knuffel voor jullie allemaal!