hoi, ik moet even mijn verhaal kwijt. Wij zijn gister morgen naar de VK geweest voor onze eerste echo, ik was erg zenuwachtig veel buikpijn, omdat ik super bang was dat het niet goed zou zijn. Daar aangekomen en kreeg ik uitwendige echo. Niks te zien. dus ik moest gaan plassen om vervolgens een inwendige echo te maken. maar ik wist meteen dat het dus niet goed zat, ik zou ongeveer 10 weken moeten zijn en dan kan je met een uitwendige echo wel het kindje zien. dus uiteindelijk de inwendige echo daar was niets dan alleen een vrucht zakje te zien. dus de VK vroeg of ik zeker wist al 10 weken te zijn.. ja dat weet ik zeker. 16 maart had ik positief getest. dus nu gaan ze nog onderzoeken doen of ik nog zwanger ben.(ongeveer 5 weken dan.) dinsdag krijg ik de uitslag van de bloed onderzoeken en nu zegt iedereen dat ik nog hoop moet hebben omdat ik nog zwanger kan zijn.. maar ik geloof dat niet. maar ik ben het vruchtje ook nog niet kwijt. ik weet echt niet meer wat ik moet denken. sorry voor mn lange verhaal.. maar moest het echt even kwijt. heeft iemand misschien advies voor me??
Tsja een beetje verschil kan er wel in zitten, maar 5 weken lijkt me inderdaad onmogelijk. Als je 5 weken zwanger zou zijn had je onmogelijk op 16 maart positief kunnen testen. Dus ik vrees dat het inderdaad een missed abortion is... heel veel sterkte!!!
Vijf weken verschil is inderdaad wel heel erg veel. Het klinkt niet zo goed, om eerlijk te zijn. Heel veel sterkte!
Wat naar die onzekerheid! Het verschil klinkt erg groot... ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Heel veel sterkte!!