Ik ben een uur geleden ongeveer naar de wc gegaan en toen had ik rozig en een beetje donker bloed bij afvegen! Nu ik net ging had ik voornamelijk allemaal donkerbloed bij afvegen! Ben nu 5+1w! Duid dit op een mk?!😭
Dat kan, dat kan ook niet. Heb je krampen erbij? Is het veel bloed of alleen wat druppels? Helder bloed of alleen oud?
dat zou kunnen maar zeker hoeft het niet te zijn.. mijn ervaring is helaas niet goed (5+4 en begon roze en dag later rood ..) hoop voor je dat het niet zo is maar ben er eerlijk gezegd wel bang voor maar heb ook verhalen gehoord dat het wel nog goed zat..
Pff schrikken zeg!! Ik hoop dat het mee valt! Het kan alle kanten op met bloedverlies, als je echt niet meer kan wachten kan je maandag hcg prikken en dan bijv woensdag ook. Dan zie je of t goed stijgt?
Het is voornamelijk donkerrood/ bruin maar ook helder ertussen en voornamelijk met afvegen niet in de onderbroek. Maar wel iedere keer dat ik naar de wc ga
Ik ken iemand die dit ook had. Steeds als ze naar de wc ging wat bloed bij het afwegen. Rozig en soms helder rood. Baby zit er nog steeds en ze is al bijna op de helft. Sterkte met afwachten!
Bij bloed kan het 2 kanten op gaan.... Afwachten hoe zwaar t ook is! Bij mij begon gister bruinverlies wat langzaam over ging in vers bloed. Inmiddels zit ik tegen de hoeveelheden van een menstruatie aan en begin ook kramp te krijgen. Ga er bij mij nu vanuit dat t foute boel is. Ook 5 weken. Wil je niet alle hoop afnemen.. Hoop dat t de andere kant op gaat bij je. Je hoort t vaak genoeg, dat t onschuldig is! Maar in t andere geval vind je t misschien wel fijn om met iemand te kletsen die in t zelfde schuitje zit.... Sterkte met de onzekerheid!
Wat naar om te lezen, ik wil je niet bang maken, maar voor mij betekende het slecht nieuws, kan je niet vragen voor een vroege echo? Het is nu 50/50 en je kan niks doen dan afwachten, wens je heel veel sterkte met deze onzekerheid,ik weet hoe dat voelt xoxo
Ik had aan het begin ook een beetje bloedverlies, echt minimaal bij het afvegen. Bij mij betekende het niets en is het helemaal goed gekomen. Ik duim voor je. Sterkte!
Ik heb het ook flink gehad bij mijn eerste zwangerschap.Lichtroze,donkerbruin,rood. Met 5 weken al een echo en toen konden ze weinig zien behoudens dat de vruchtzak er mooi rond uitzag.Toen 2 weken moeten wachten op de volgende echo met zo nu en dan bloedverlies en toen een kloppend hartje.Tot 12 weken bloedingen gehad en toen was het over en het betreffende kind is nu bijna 12 jaar. Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik het ook gehad maar niet zo hevig en heb er toen ook niets mee gedaan en die zijn ook gezond geboren met 40 weken. Als je echt krampen krijgt en helder bloedverlies dan wordt het een ander verhaal. Ik zou het even afwachten.
@ts: hoe gaat het? Hopelijk is het opgehouden. Ik had het met 6.3 weken. Licht rozig in de ochtend en later op de dag nog donkerbruin bloed. Maar er was bij mij gelukkig niets aan de hand. Mijn baby doet het hartstikke goed! Ik duim voor je!