zwangerschap en darmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danikrogt, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi meiden

ik weet dat tijdens de zwangerschap je darmen wat rager worden enzo maar mijn darmen zijn van zichzelf al erg traag ik ben namelijk darm patien en zwanger ik heb de laaste tijd dus ook erg last van me darmen rommelende darmen en ik kan heel moerlijk me ontlasting kwijt dan heb ik echt het gevoel van o dat lucht op en dan is het zo weinig en dan ga ik weer een dag of 4 ,5 weer niet ik eet verder wel erg veel last van eet buien enzo maar er gaat nu gewoon meet eten naar binnen dan dat er uit komt zelf eet ik wel bruinbrood en ontbijdkoek en ik drink laxo maar het blijft heel moerlijk gaan en soms als ik dan net in bed lig dan heb ik last van krampen en ik ben ook erg winderig ik vroeg me af of er meiden zijn die hier ook erg last van hebben of mischien nog andere middeltjes zijn die mischien kunnen helpen alleen melk producten zijn voor mij geen goed idee ik heb er een allergie van melk suikers bij dus eet en drink ik erg weinig melk producten alleen nu wat ik een beetje nodig heb voor me zwangerschap

mijn kleinen in de maak doet het verder wel prima hoor kleinen nier vergroting maar dit kan nog goed komen verder voel ik me ukky elke dag al wel bewegen dus die kleinen heeft er geen last van dat mama der darmen niet goed meer werken

nou meiden wie nog meer? mischien leuk om op msn te chatten over dit probleem dani_krogt@hotmail.com

groetjes danielle

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    gedroogde abrikozen,ontbijt koek, waldkoren brood en sochtends halfliter warm water op lege maag. eten goed kauwen. weinig eten geen maaltijd missen...
    ik ben zelf ook n darm patient. het is voor ons zwarder en pijnlijker om zwanger te zijn dan voor vrouwen met gezonde darmen. maar de tijd gaat snel en de pijn went. succes!

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Oh, ik hier hier ook erg veel last van (ook bij de zwangerschap van mijn dochtertje) en nu dus ook alweer. Ik kan ook steeds dagen niet, heel vervelend. Ik las hier op het forum dat bij iemand mandarijntjes eten hielp, ik heb ze de volgende dag gelijk in huis gehaald, maar hier baat het helaas niet :)

In mijn vorige zwangerschap heb ik uiteindelijk in overleg met mijn huisarts lactulose gebruikt, dit hielp toen wel wat, maar het bleef helaas niet op gang, moest het dus steeds blijven gebruiken en daarnaast regulan (metamuciel) vloeibare drinkvezels.

Dus wellicht even overleggen met vk of HA?

Succes ermee!

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik heb er ook last van,laatste jaren ging het beter,maar ben nu zwanger en heb er erg last van.
    heb vanavond krom van de pijn gelegen!!dus alle tips zijn welkom.

Deel Deze Pagina