Weer misselijk in laatste periode

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ice19, 12 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Dag dames,

Ik ben van week 5 tm 19 ontzettend ziek geweest.
    Veel spugen, weinig eten.
    uiteindelijk bloed bij het braaksel waardoor ik werd opgenomen.
    Na 20 weken ging T beter.

Helaas sinds deze week (32 weken) weer ontzettend misselijk.
    Nog niet hoeven spugen maar zit er wel tegen aan iedere keer.
    Ik kan (gelukkig) nog wel eten maar het smaakt me niet meer en wordt daarna gelijk misselijk.
    Ben een beetje bang dat het erger gaat worden.
    De eerste weken waren echt geen pretje.

Heeft iemand hier ook last van of last van gehad?
    Tips zijn welkom!

Gr ice

2. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Ja, ik heb hier ook last van sinds week 32. Echt vreselijk! De baby zat ook erg hoog en drukte steeds tegen mijn maag en brandend maagzuur zorgde ook voor misselijkheid. Bij mij kwam het ook steeds tot overgeven. :(

Ik kreeg Antagel en Emesafene mee van de gyn. Dit laatste middel heb ik in de eerste termijn ook genomen. Je mag drie pillen op een dag, maar ik kon het bij 1 tablet houden.

3. Theemuts02

28 sep 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook sinds een week of 2-3 weer met grote regelmaat misselijk. Kindje ligt heel hoog en drukt tegen mijn maag aan. Hier verder geen tips...
    Ik hoop in ieder geval voor jouw dat de misselijk gauw minder wordt en je je snel weer wat beter voelt.

4. Lesliefje

Lesliefje Bekend lid

3 nov 2015
    933
    585
    93
    Mijn positieve test was gelijk het startsein voor HG. Totaal 3x opgenomen geweest in het ziekenhuis. Leefde op primperan en heb mij maar 2 weken echt goed gevoeld. Enige voordeel was dat ik niks ben aangekomen en nu 5 maanden later nog steeds lichter ben dan ervoor. Maar het was wel heel erg zwaar.
    Het enige wat hielp bij mij was frisse lucht. Dus iedere dag, met begeleiding een rondje om het blok lopen. Ik hoop voor je dat het snel weer afneemt!

5. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Oh wat lijkt me dat naar zeg!! :(

6. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hier gelukkig niet zo misselijk dat ik moet spugen (even afkloppen hoor!), maar wel misselijk genoeg om in de paniek te slaan. Braakfobie is niet echt chill tijdens zwangerschap haha! Beeb ligt ook erg hoog, en vaak zuur na chips eten, zo erg dat ik wakker word en een klotsend geluid hoor en ineens bolognese chips proef! Geen chips meer voor mij nu...

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Vele kleine beetjes eten hielp bij mij en vanille vla... Maar zeker geen vettigheid of zure dingen.

Beter 20 kleine beetjes dan drie maaltijden er uit gooien

Deel Deze Pagina