Ik werk in de horeca en eet altijd op mijn werk. Nu is het zo dat wij 2× in de week ongeveer lende eten wat medium gebakken word. ik heb dit ook altijd zo gegeten. Iemand een idee voor een goede smoes.
Dat je t laatst een keer hebt gegeten en daar zo beroerd van bent geworden. Dus dat het je nu helemaal tegenstaat ?
En na het eten ga je werken begrijp ik? Dan zeg je toch dat je ervoor een afspraak hebt waardoor je ff snel thuis eet?
Dat je met jezelf de uitdaging aan gaat om een maand geen vlees te eten...... zo kom je ook niet in de "problemen" met andere soorten medium gebakken vlees.
Ik zou inderdaad zeggen dat je het teveel heb gegeten en het je tegen gaat staan en je iets anders wilt.
Zeg idd gewoon dat je vega bent geworden. Of je vleesconsumptie heel erg wilt terugdringen. Of zou dat in jouw geval heel erg onlogisch zijn?
Dat je het tijdelijk niet mag? Last van je maag/darmen en dat je tijdelijk wat lichter moet eten. Vlees kost namelijk wat tijd om te verteren
Omdat ik geen goede vegetarier ben. Vind vis en vlees lekker. ik werk wel bij een bedrijf met biologische en duurzame keuken dus ze hebben geen slecht leven gehad.