Weer misselijk 's morgens... met 32 weken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik ben bijna 32 weken zwanger en heb veel last van maagzuur.
    Als ik 's morgens opsta lijkt het sinds een weekje/paar dagen wel of ik net zwanger ben, weer misselijk.
    Ook mijn darmen kunnen weinig verdragen en bij het minste of geringste diaree :oops:

Kan natuurlijk ook zijn dat ik buikgriep krijg, ik heb het ook zo koud en rillerig.. is dat wel o.k. tijdens de zwangerschap?

2. wolly

wolly Niet meer actief

Klinkt me heel bekend jou verhaal.
    Bij mij is het ook een paar weken geleden begonnen dat ik zo misselijk werd en dat is eigenlijk het meest als ik opsta, tot overgeven aan toe en dat met een lege maag bah.
    Ik denk dat het iets te maken heeft met die maagzuur dat heb ik de hele dag door, ook snachts en dat dat miss de rede is dat ik misselijk wordt sochtends.
    Ik heb alleen geen diaree.

Ik denk dat het geen kwaad kan hoor anders ff voor je eigen gerustelling de huisarst bellen.

Liefs wolly

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hi Dot,

Mijn misselijkheid is helaas ook weer terug sinds een paar weken. Echt balen, ik was zo blij dat ik daar in ieder geval vanaf was, maar helaas.

Ik ben tot 19 weken misselijk geweest en vanaf 16 weken iedere dag maagzuur en steeds meer andere maagklachten kwamen er ook bij.

Ik heb nu dus de hele dag door weer last van misselijkheid, soms is het een tijdje weg, dan weer erger.
    Gelukkig is het niet zo heftig als in het begin, toen niets hielp en ik niets meer kon eten en drinken. Nu helpt het vaak wel als ik dropjes eet (heb lage bloeddruk), cola light of water drink. Soms wordt t ook veroorzaakt doordat ik honger heb, maar dat heb ik dan niet altijd door!

Misselijkheid kan helaas weer terugkomen, maar het kan natuurlijk ook een griepje zijn. Dat dacht ik eerst ook, want ik zit ook behoorlijk te kwakkelen met een sluimerende keelpijn en verkoudheid. Maar de misselijkheid is nu toch wel alweer een paar weekjes terug, dus helaas ligt het daar bij mij niet aan.

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik herken jou verhaal wel.. Ik ben gister bij de verloskundige geweest en heb het gemeld.. Ze zegt dat het komt omdat er een te lange tijd tussen zit voor ik weer eet.. dus 's avonds voor slapen gaan koekje eten of iets.. En dan het liefst 's nachts ook nog een cracker.. Dan slaap ikd us niet meer.. haha! Maar goed, gister laat (11uur) nog wat gegeten, maar het probleem is er vandaag ook nog..

Ik heb dus ook geen idee wat er aan te doen.. Maar heb wel precies als jij.. Misschien komt het door de laatste loodjes?

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Bedankt allemaal!
    Dat stelt me wat gerust, ik ga eens proberen wat vaker kleine beetjes te eten. Misschien help dat.
    Ik moet ook veel boeren, de hele dag door. :oops: :oops: :oops:
    Arme maag, die krijgt het allemaal niet meer getrokken, nog eventjes.
    jullie ook sterkte met de laatste loodjes! ;)

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dat boeren heb ik ook, ik denk zelf dat het komt door het zuur ofzo.. Ik heb het alleen meestal 's avonds.. En gelukkig niet de hele dag door ;)

Deel Deze Pagina