zeurderig gevoel

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ellen291982, Nov 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Even een vraagje. Dit komt eigenlijk voort nu omdat ik vanmorgen een berichtje kreeg van iemand die net zo ver was als ik en nu een miskraam heeft gehad. Nu ben ik weer even onzeker en wil weten of het klopt dat ik nu sinds 2 dagen weer een zeurderig gevoel heb. Ik had het in het begin van de zwangerschap en na 2 weken ging het weg ongeveer en nu is het gevoel weer terug. (was bandenpijn en de groei van de baarmoeder volgens mij)

Kan het kloppen dat ik dit weer voel?

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Je zit nog steeds in het begin van de zwangerschap toch? Bedoel je menstruatiegevoel? Dat ging bij mij pas weg met 16 weken ongeveer.

3. Ellen291982

hahaha ja dat stond er misschien raar. Ik bedoelde week 5. Dat is toen weggegaan en nu weer terug. maar dat klopt dus gewoon. Het was meer omdat het weg was en opeens kwam het weer terug dat ik dacht klopt dat wel? Het is een sort menstruatiegevoel ja. Alleen minder pijnlijk gelukkig. Gewoon aan het zeuren onderin.

4. Kikibo

Kikibo Actief lid

May 2, 2008
    334
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat heb ik bijna voortdurend gehad de afgelopen weken en nu nog wel eens. Is wellicht het groeien van de bm. Of het zijn je darmen, dat vermoed ik bij mij namelijk.

5. Ellen291982

Bedankt voor jullie atwoorden. Kan weer rustig ademhalen :D Dat berichtje van dat meisje heeft veel inpact op me gehad ook al ken ik haar verder niet. Ik vond het gewoon heel erg voor haar

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Ik heb nu af en toe nog steeds een beetje last ervan en volgens me VK groeit me buik nu extra hard, dus volgens haar kan het geen kwaad...

Liefs jeanney

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bijna alle zwangere vrouwen voelen dat in het eerste trimester van de zwangerschap, geen zorgen hoor! Zolang het geen echte krampen worden met rood bloedverlies, gaat alles waarschijnlijk gewoon zoals het hoort :)
    Ik had in week 8 ineens een beetje bruin bloedverlies, ik schrok me dood. Maar dat was nog een beetje oud bloed. Niks aan de hand dus :)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Had ik ook in het begin!
    Ik werd er onzeker van, maar kijk eens ben morgen al 35 weken! ;)

9. Ellen291982

Heel erg bedankt. Nee ik heb gelukkig geen bloedverlies.

10. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

Mar 24, 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb het ook gehad, ook heel erg in het begin dat ik er bang van werd, maar het waren puur de baarmoederbanden, heb ook veel last gehad van m'n darmen. Heb nu nog wel eens last van bandenpijn. Het hoort er allemaal bij!

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi, is gewoon bandenpijn en dat kan de hele tijd aanhouden maar ook met vlagen er zijn en weer verdwijnen en weer terugkomen...
    Als je ongesteld bent, komt die pijn trouwens net zo hard van je baarmoederbanden: dan komt het doordat je baarmoeder samentrekt om de hele zooi eruit te werken, nu komt het doordat je baarmoeder groeit en steeds weer even een goeie positie moet vinden in je buik, tussen alle andere ingewanden die daar zitten, :)
    Zolang je geen bloed verliest, is die bandenpijn niets om je zorgen over te maken! :)

Share This Page