Weer miswat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door littlelovebug, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Ik baal als een stekker...vannacht is het voor de 3de x in 7 maanden fout gegaan...ik had al af en toe een beetje bloed verloren,maar vannacht was het goed raak.
    Ik had er al een vermoeden van...
    We moeten dus weer van voor af aan beginnen.
    Ik weet nu niet wat ik moet doen,we willen zo ontzettend graag een kindje samen,leuk ook dit zo vlak voor onze bruiloft vrijdag....
    Ik denk toch echt dat ik 2 maandjes evt aan de pil ga om mijn lichaam wat rust te gaan geven.vanmiddag idg naar de ha...
    Wat zouden jullie doen?de pil heel even of gewoon doorgaan?

2. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst een dikke knuffel!

Persoonlijk denk ik dat wanneer je weer aan de pil
    gaat dat dit juist voor onrust zorgt in je lichaam.

Ik zou zo doorgaan, wellicht wat minder bezig zijn met
    zwanger worden, maar ik kan me voorstellen dat dit heel erg
    moeilijk is !

Succes!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meis,

als eerste heel veel sterkte! Probeer je leventje maar even op de rit te krijgen!
    Ik zal ook idd niet aan de pil gaan, dan leg je je cyclus juist stil, ik denk dat je inderdaad beter door kan gaan, sowieso zal ik een verwijzing naar de gyn vragen om het verder te laten onderzoeken..

liefs

4. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte meis.
    Ik zou idd ook zonder pil blijven en idd het klussen dan misschien veilig doen als je er echt even mee wilt stoppen. Dan kan je lichaam gewoon door gaan met herstellen...
    Hele dikke knuf.
    Iig hele fijne dag even zo goed vrijdag.

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik zou niet aan de pil gaan ivm de hormonen, maar even een pauze doen met condooms.
    Even alles weer op een rijtje krijgen en dan weer vol goede moed verder gaan.

6. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik zou echt niet aan de pil gaan. zorgt idd weer voor meer onrust.. als je even rust wilt neem dan even pauze met gericht klussen voor een baby..geniet van je bruiloft en witte broodsweken..! en laat het even rusten..

7. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ook ik wil je sterkte wensen met het verwerken van weer een verlies! Ook ik raad je af om weer aan de pil te gaan. want waarom zou je alles weer over hoop gooien? er zijn meerdere manieren om even een pauze te nemen.

Heb je al een kindje? of wordt dit de eerste. Ik heb wel eens begrepen van iemand dat ze alleen zwanger kon blijven van een meisje en waarschijnlijk alle keren dat het mis was gegaan het waarschijnlijk een jongen was geweest. maar ik weet niet of dit echt klopt hoor dus pin me er niet aan vast.

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Wat een verdrietig nieuws :(
    Neem iig de tijd om dit verlies een plaatsje te geven en gun jezelf rust en dus je lichaam ook.
    Ik zou niet aan de pil gaan want dan is je lichaam van slag en jij zelf daardoor nog meer...

Sterkte!!
    Probeer toch van vrijdag te genieten! Ik hoop dat het zonnetje schijnt voor jullie en blijft schijnen!

9. MissT

MissT Niet meer actief

Ook van mijn kant sterkte en een dikke knuf!
    Ik zou eventjes afwachten wat de HA te zeggen heeft.. die heeft er als geen ander verstand van natuurlijk.

10. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Bedankt allemaal voor de steun!
    Ben net terug van de ha,en ook die zij dat het beter is om niet aan de pil te gaan,omdat je anders inderdaad alles JUIST door de war gooit...
    Gewoon veilig vrijen is de enige optie.
    Nou ja in ieder geval vrijdag hopen dat we zo'n mooie dag als dit hebben,dan ben ik in ieder geval wel wat vrolijker...
    thanxs allemaal!

11. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    ik heb al 2 kindjes(dus klagen mag ik niet)een meisje van 7 en een jongen van 3 van mijn ex man...
    Maar daar zat dus 4 jaar tussen voordat het weer lukte..
    Mijn aanstaande man is 38 en heeft geen kinderen,maar hij en ik willen dolgraag een kindje van ons samen,ook al zegt hij continu dat hij mijn 2 andere kids ook deels als van hem ziet(best wel lief eigenlijk)

12. MissT

MissT Niet meer actief

Ja ik dacht al dat de HA dat ging zeggen... Nou meid, ik hoop echt dat je snel een klein wondertje in je buik hebt. Ik ga voor je duimen (net als alle andere meiden hier)!
    In ieder geval heel veel plezier vrijdag, en hopen dat het indd net zulk mooi weer is als vandaag, dat zou helemaal super zijn natuurlijk!
    Knuf

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heel veel sterkte meis!

14. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Nou mijn mannetje en ik hebben besloten de natuur op zijn beloop te laten,we gaan gewoon door....
    Ik weet van mijzelf dat ik toch niet kan stoppen met proberen.
    Ga wel proberen niet te erg erop gefixeerd te gaan raken.
    Het kamertje dat over was wordt gewoon geschilderd,dat houdt mij in ieder geval goed bezig..
    Hier blijf ik ook lekker verder neuzen!
    Mijn ventje blijft morgen wel lekker bij me thuis,dus wel even samen van elkaar genieten en het weer verwerken.

15. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    meis ik weet hoe je je voelt, heel veel sterkte!!
    liefs M

16. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi lievie,

wat een naar nieuws:(, schrik er helemaal van. Ik hoop dat je ondanks t mis is gegaan je toch rustig bent. en t een beetje een plekje kan geven. Als je erover wilt praten weet je me te vinden he.
    Ik hoop echt dat t de volgende keer wel goed gaat.. heb je vk al gebeld? Na 2 of 3 keer mis gaan ze sneller onderzoeken waar het mis kan gaan

IK wens je veel kracht en sterkte toe en hoop dat je ondanks alles toch een hele mooie en fijne bruiloft hebt!

Knuffel en liefs
    BRi

17. littlelovebug

17 feb 2010
    49
    0
    0
    powerkite instructrice
    krommenie
    Ik kan niet eens slapen van de krampen..heb wel pijnstilling net ingenoemen.
    Ben wel rustig,maar toch o zo verdrietig.
    Ik voelde me al minder vrouw omdat ik moeilijk kids kan krijgen,maar die 3de x heeft er toch wel ingehakt.Ik heb het idee dat mijn eigen lichaam mij in de steek laat...:x
    Ook mijn mannetje is erg van streek en heeft gekozen om deze week thuis te blijven.
    We kregen nog wat ruzie ook,omdat hij even een moment had dat hij toch wilde stoppen,omdat hij mij wel heel wilde houden en hij vindt dat het te zwaar voor me is..dus ik was kwaad...en goed ook.
    Ik begrijp hem wel,maar dat wil je nou net niet horen.
    Gelukkig is hij weer bijgedraait...
    Tis nu 0.42 dus ik ga proberen te slapen,want morgen vroeg op om de laatste spulletjes te kopen voor de bruiloft vrijdag...best wel dubbel gevoel.
    xxx

Deel Deze Pagina