beginnen met temperaturen..?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Roema, Mar 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Hai,

Na 5 maanden "kijken hoe het gaat" heb ik nu ovu testen besteld.
    Daarnaast denk ik er over om te temperaturen. Maar wanneer en hoe neem je je temperatuur op. En hoe kun je aan de temp zien wanneer je eisprong is (geweest)?

Ik zie in het forum temperatuurkaartjes ook niet het antwoord :(

2. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Roema

Ik ben deze maand begonnen met temperaturen, maar heb er al veel over gelezen: het beste is je temperatuur 's ochtends op te meten, voordat je op staat. Voor mij betekent dit dat ik elke ochtend de wekker zet op hetzelfde tijdstip, of ik nou moet werken of niet.

Je kunt aan je temp zien of je eisprong is geweest, pas nádat er een piekje in je temperatuur te zien is. Vandaar dat het erg verstandig is om ook ovutesten te gebruiken, die voorspellen namelijk 24-48 uur van tevoren je eisprong! :)

Je kunt meer informatie vinden op fertilyfriend.com. Daar kun je ook heel makkelijk je temperatuur bijhouden. FF (=fertilityfriend) zet ook automatisch (achteraf) een kruis wanneer je ovulatie waarschijnlijk geweest is...

Succes deze maand! :)

3. eeva

eeva Niet meer actief

4. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

Aug 17, 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das idd een hele mooie duidelijke site Eva! :)

5. Roema

Roema Actief lid

Dec 31, 2008
    265
    0
    0
    Accountmanager
    Brabant
    Thanks!

6. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    k ben deze ronde ook begonnen met tempen en kan mij helemaal aansluiten bij het voorgenoemde. Ik vind de site erg makkelijk werken. Ik zet elke ochtend mijn wekker op dezelfde tijd en neem dan rectaal de temp op. Zoals je in mijn temp kaartje wel kunt zien wordt de eisprong aangegeven.
    succes ermee en mocht je nog hulp nodig hebben etc dan stuur je maar een pb-tje
    groetjes

Share This Page