Weer MMM in voor een brusje :)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door flower78, 7 sep 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je wel.
    Ik hoop dat deze toppers er zin in hebben in elk geval een van deze 2 hoop ik zo.
     
  2. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lees net dit bericht terug.
    Heb jij iets gemerkt kwa innesteling? Was even nieuwsgierig
     
  3. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb altijd een felle steek aan de zijkant. Daarom teste ik ook gewoon 4 dagen na tp al:roflmao: maar verder niks ook geen oud bloed of whatever...
     
  4. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat is het "rotte" nu hè je bent zo gefocust de komende dagen om wat je wel of niet voelt maar je weet dat het eigenlijk niks wil zeggen...Zo lastig
     
  5. flower78

    flower78 Bekend lid

    12 feb 2014
    540
    9
    18
    Wat een goed nieuws @Juffie26 :) hopelijk en ik duim keihard voor jullie dat de beiden of er iig 1 zich blijven/blijft plakken in de buik van mama.
    Net als Debby25 had ik ook duidelijke steken aan de zijkant (beide zw) en mijn reukvermogen wordt ineens 200%:roflmao:..bij mijn dochter had ik wel gevoelige tepels vanaf dag 1 en bij deze 0!! Maar bij deze ben ik al vanaf het begin de hele dag door misselijk:rolleyes:..
     
  6. flower78

    flower78 Bekend lid

    12 feb 2014
    540
    9
    18
    @Blossom82 ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat:)

    Vandaag echo gehad: ma had ik kleine bloedingen (had ik ook bij mijn dochter maar toch vond ik het wel weer spannend). Een zw van 6w+5d met een klein maar wel goed kloppend hartje:) volg echo is over 3 weken..
     
  7. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben benieuwd of ik iets ga voelen. Daar ben je dan nu toch op gefixt dat je iets moet voelen hè.
    En als je niks voelt wordt je ongerust. Schijnbaar zijn er ook die echt niks voelen....
    Bij mijn 2 vmk had ik dag of 3/4 na de tp menstruatie gevoel wat kwam en weer ging zo Door de dag heen
     
    flower78 vindt dit leuk.
  8. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De 2 embryo's die ze nog dag wilde aankijken om te kijken of ze konden worden ingevroren zijn niet verder gaan delen en dus ook niet ingevroren. Jammer maar ik had het al beetje verwacht ze waren al wat langzamer dan gemiddeld gisteren.
    Hopelijk doen de 2 blastocyste in mijn buik het nog goed....
     
    flower78 vindt dit leuk.
  9. flower78

    flower78 Bekend lid

    12 feb 2014
    540
    9
    18
    Het is ook SPANNEND! Je voelt van alles en niks en je vraag je af of het dan wel/niet is. Ik hoop het voor jullie uit de bodem van mijn harte dat die 2 ‘kleintjes’ gewoon blijven plakken.
     
    Juffie26 vindt dit leuk.
  10. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bedankt dat is heel erg lief.
    We zouden al super blij zijn als er 1 blijft zitten. Kregen ook foto mee zo mooi om te zien
     
  11. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Toch jammer...maaaaaar je hebt nu 2 toppertjes aan boord. Maak je eigen niet te gek (hoor wie het zegt:roflmao:) en geniet.

    Ik had toen straks mijn echo op eigen aanvraag. Dit omdat bij de fert alleen werd gezegt ja het hartje klopt en het zit goed qua termijn. Vanmorgen vroegen ze natuurlijk waarom ik deze had aangevraagd...ik uitgelegd over mijn eerste zwangerschap en hoe het op de fert ging...kreeg ik de echo gewoon op medische gronden. Super lief :) nog steeds alles goed. Achter de baarmoeder zit nog wel wat oud bloed wat evt nog los kan komen, daar hoef ik niet van te schrikken maar wel even bellen als dat gebeurt. Verder is de follikel van me ei sprong blijven zitten en is nu dus een cyste van 3 cm. Die gaan ze wel in de gaten houden dat deze niet verder gaat groeien. Hij moet onder de 5 cm blijven. En een foto van prulleke
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Blossom82

    Blossom82 Actief lid

    8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    @Debby Hier gaat het goed vorige week vakantie gehad en dus mijn ei geweest..... Dus helaas was met de echo afgelopen vrijdag niets meer te zien. We waren te laat..... even flink balen maar dat risico zat erin. Nu dus wachten op mijn menstruatie die verwacht ik volgende week alweer dus schiet op. Dan voor cyclusdag 11 een echo en dan gaan we beginnen! Deze keer geen vakantie meer op de planning dus dat kan nu niet in de weg zitten. Helaas nu dus een maand langer wachten maar ging gewoon echt net anders.

    Hoe gaat het met jou? Alweer 8 weken op weg gewoon lekker hoor! Hoe voel je je?
    Lief dat je aan me denkt trouwens :)
     
  13. Blossom82

    Blossom82 Actief lid

    8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Net een update geplaatst ;)
    Wat spannend zeg dat je bloed verliest ik zou er de zenuwen van krijgen. Gelukkig wel een mooie echo gehad! En een kloppend hartje is helemaal magisch om te horen!
     
  14. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @Juffie26 Ik kom net een topic van je tegen!!! Wat super meid ik zie hem ook duidelijk :D
     
    Juffie26 vindt dit leuk.
  15. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @Blossom82 en is je menstruatie er al? Hopelijk gaat deze cyclus/ronde op rolletjes. Bij mij gaat het goed. Voel me steeds beter en na genoeg heen klachte meer:thumup: nog een ruime week en dan heb ik de intake bij de vk:)
     
  16. Blossom82

    Blossom82 Actief lid

    8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant

    Hoi Debby,
    Inmiddels de eerste echo gisteren gehad en we waren net op tijd. Gisteravond heb ik dus gelijk de pregnyl moeten zetten. Aankomende zondag is de terugplaatsing van hopelijk ons volgende wonder. Ik vind het echt ontzettend spannend allemaal! Nu wel heel erg druk met van alles dus dat is wel lekker dat ik dus lekker mijn gedachten kan verzetten.
    Ik hou jullie op de hoogte!!
     
  17. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @Blossom82 oooh gelukkig dan joh...wij waren ook met optijd. Maar wat super! Zondag is het ook zo, ik vond het ook weer zo spannend ik hoop dat je net als ons hier na 2 weken een mooie test in handen gaat hebben meis.

    Ik heb vorige week mij termijn echo gehad En alles was weer toppie. Volgende week naar de prenatale diagnostiek.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina