weer moe..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door celia82, 19 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik ben vorige week echt supermoe geweest. Nu wordt het minder. Dat maakt me dan aan het twijfelen. Zou het allemaal wel ok zijn?

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Je bent ook net zwanger zie ik. je zal vast wel ups en downs krijgen..is ook wel normaal.
    In mij geval...
    Ik dacht dat het na 3 maanden wel minder zou worden..Maar neeee hoor nog steeds moe

groetjes

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Klinkt bekend... Ben ook sinds een weekje ofzo weer heel erg moe en duizelig. Erg vervelend, was blij het gehad te hebben.

Ik herinner het me van de vorige zwangerschap, toen was ik zo ver als nu rond kerst en oud & nieuw, toen was ik ook echt heel moe. Het trok gelukkig wel weer weg, ik hoop ook bij jou!

4. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    @celia, dank je!

5. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    @ tata,

Hoi hoi

ben je nog zo moe?

ik ben gister bij de doktor geweest ik heb ijzertekort vandaar dat ik steeds zo moe ben..
    Hoop dat alles nu wel beter zal gaan;)

Vandaag heb ik me 20 wk echo me lichaam zit vol spanningen en ben klaarwakker vn de zenuwen hahaha.

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oja ik ben dus ook al de hele zwamgerschap moe zoals ik op de vorige pagina schreef. Een paar weken was ik extra moe en ook labieler. Dat kwam door een blaasontsteking. De klachten daarvan zijn erg anders in een zwangerschap dus ik had het niet in de gaten. Nu die ontseking weg is voel ik me wel weer een stuk beter. Een ontseking aan je urineweg kan je erg moe maken en kan ook op je stemming spelen vertelde de huisarts mij. Dat kan dus ook iets zijn om in de gaten te houden....

7. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hi Celia,

Het gaat een stuk beter met moe zijn, maar over is het nog lang niet.
    Ik had gisteren mijn eerste echo en nog geen kloppend hartje. Nu dus afwachten. Als het goed is gaat ie komende week kloppen.
    Fijn dat je nu iets kunt doen aan je moeheid!

Fijn weekend!

8. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    @ tata.

Hoi hoi,
    Ben blij voor je dat je je beter voelt;)
    Kloppend hartje komt wel maak je geen zorgen jebent pas 6 weken.
    Ik heb gister een echo gehad alles was goed gelukkig en krijg een meisje:D
    had alleen gister wat energie vn de zenuwen

jij ook een fijne weekend..

liefs

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ik begin ook weer vermoeider te worden, maar dat kan ook te maken hebben de volstrekt inspiratieloze omgeving waarin ik werk. Achter een bureau met als enige vriend "tik tak" de klok. Afschuwelijk! Iederéén is met vakantie, dus er is niks te doen. Ik neem dus soms maar wat werk mee naar huis, daar heb ik nog een beetje afleiding.

10. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Hi Meiden,

Echt fijn zo'n forum. Ik ben zo blij dat ik mijn zorgen met jullie kan delen!
    Volgens mij hebben moeheid en omgeving veel met elkaar te maken. Ik heb nu vakantie en ben druk met vanalles en heb opeens veel meer energie.

Groetjes

Deel Deze Pagina