al vanaf de eerste dag kook ik water voor Rowin zijn flesjes. nou vraag ik me af hoelang ik dat moet blijven doen. kan ik de melk niet met gewoon kraanwater aanmaken? als hij roosvicee krijgt, maak ik dat ook aan met kraanwater. groetjes cindy
Volgens mij kun je ook gewoon de flesjes met kraanwater aanmaken hoor, als je dat ook al doet met roosvicee en hij heeft er niks van dan kun je de melk hier ook mee aan maken volgens mij.
Je mag het met gewoon kraanwater aanmaken, mits je geen oud huis hebt i.v.m. loden leidingen. Het beste is -heb ik me laten vertellen- om koud water te gebruiken omdat er in warm leidingwater meer bacterien zouden zitten.
Gebruik nog steeds alleen maar gekookt water, ook voor het aanlengen van roosvise. Is een gewoonte geworden denk ik..
ja, het is een gewoonte, maar ik word het nu wel een beetje zat. ik vergeet steeds vaker om de maatbeker te vullen met gekookt water. ik ga het maar gewoon proberen denk ik met gewoon kraanwater. bedankt voor jullie reacties. groetjes cindy
Ik moet nu van het cb de voeding met kraanwater klaarmaken. Sem poept nog niet zo goed en het schijnt dat de bacterien die erin zitten weleens kunnen helpen. Dus koud kraanwater en dan in de magnetron opwarmen...
Ik maak Joey zijn melk al aan met kraanwater sinds hij een maand of 5 is. Is een beetje afhankelijk van in welk deel van het land je woont denk ik, maar als hij ook roosvicee krijgt met gewoon kraanwater, dan zie ik niet in waarom je hem er ook geen flesvoeding mee zou geven. Joey krijgt flesvoeding met kraanwater al sinds hij een maand of 5 is