weer moeten werken :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lidia, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik moest 7 juni beginnen maar heb een week extra verlof dus begin ik 14 juni. ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind om noa weg te brengen.

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Fijn dat je eerste werkdag meeviel, Lidia!

Ik vond op zich het niet erg om te gaan werken begin mei, ik was er wel weer aan toe om eens even wat anders te doen. Maar het wegbrengen naar het kdv, daar heb ik het de eerste paar keer flink moeilijk mee gehad. Ik heb de eerste wen-dag wel een paar traantjes gelaten. Bovendien was het zo dat Daan op het kdv niet goed wilde drinken (afgekolfde moedermelk), terwijl thuis moedermelk in een flesje geen enkel probleem was. We zijn er nu inmiddels achter dat hij op het kdv zo slecht drinkt omdat hij zich teveel laat afleiden door wat er om hem heen gebeurt. Als ze Daan op een rustige plek voeden lukt het wel goed. Hij vindt het geloof ik wel leuk met al die andere kindjes, want hij is altijd zoals normaal lief en vrolijk als we hem ophalen. Dus dan durf ik hem met een gerust hart erheen te brengen.

Sterkte meiden die binnenkort weer moeten gaan werken. Het is even een hobbel na al die weken dat je (bijna) fulltime met je kindje bent beziggeweest, maar het is te doen.

Groetjes, Wendy

3. Tanja

Tanja Lid

19 nov 2006
    58
    0
    0
    Fielwork Executive
    Noordwijk
    Vandaag is ons mannetje voor het eerst naar het KDV geweest, zijn eerste wenuurtje. Moeders was er wel bij, maar het huilen stond met echt nader dan het lachen. Dit was maar een uurtje, maar ik vond het echt vreselijk. Niks op het dagverblijf aan te merken of op de leiding hoor, maar het voelt nog niet goed.
    Moest er vandaag ook de hele dag aan denken ( hij was de rest van de dag bij mijn schoonouders)
    Ik weet dat iedereen door deze fase heen moet, maar het ging me echt aan mijn hart. :(
    Vrijdag heeft hij twee wenuurtjes, ppfffttt. Waarschijnlijk heeft moeders er meer moeite mee dan ons kleine mannetje.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Was ook niet best als je je kindje wegbrengt, met de gedachten zo lekker rust, lekker werken.
    Ik ben erg blij dat m'n man er is voor Steven als ik moet werken.

5. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik vond het ook vreselijk hem te moeten wegbrengen, en nu ik al een maand weer werk vind ik het nog steeds niet leuk, al werk ik dan maar 1 dag per week. Als ik eenmaal weer op mijn werk ben, vind ik het toch ook wel weer lekker om eens even helemaal wat anders te doen.

Fijn dat het bij jou ook meeviel!

6. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja precies hetzelfde hier! ik ben gisteren weer begonnen....indy gaat ook naar mijn moeder dus dat scheelt wel maar toch....moet wel zeggen dat ik heel snel weer gewend was op mijn werk, maar ik ben toch 1000 maal liever bij mijn schatje!

7. Monique den Uyl

17 mrt 2007
    73
    0
    0
    Indira heeft deze week een hele middag gehuild terwijl mijn moeder oppaste.
    Vond ik erg zielig voor allebei. Ik voel me best schuldig dat ik het fijn heb op mijn werk. Gelukkig hadden ze het vandaag weer gezellig en konden ze allebei weer lachen. Monique

Deel Deze Pagina