Dit is een bevreesde mijlpaal: de uitknop van de tv ontdekken. En net nu ik ziek ben en lekker langui op de bank wil blijven liggen, heeft ie m gevonden en wil ie laten zien hoe knap ie is. Steeds weer opnieuw! Je moet zo nu en dan jezelf wel wijsmaken, dat het juist goed is, dat ie nieuwe dingen leert...
haha, die Giul!! niet erg handig nu idd... kan ie 'm ook weer aanzetten? of moet ie dan te hard drukken?
dat heeft ie al maanden geleden ontdekt en ik kan de ab zo instellen dat we er geen last van hebben, maar hij heeft t 2 maanden geleden weten te presteren de ab te slopen (en Elmar kreeg m niet eens open, dus wonderlijk is t wel). Dus die mag ie nu niet meer. Streng he? dat is waarschijnlijk niet zo leuk. Dat heeft ie wel 1x gedaan. Maar als ie m nu uitdrukt, dat valt alle interesse ineens weg en kan ik dus opstaan om m weer aan te zetten. Kleine grappenmaker. Misschien wel als wraak omdat ie niet meer met de ab mag spelen?
Jaaaaaa, die TV: ook hier een favoriet speeltje van Emeyne, helaas. Aan en uit doet ze nu niet meer zo vaak op eigen gelegenheid, maar gek werden we er wel van. Gelukkig doet ze het nu dus niet meer zomaar, maar alleen als wij zeggen dat ie aan of uit mag. En dan is ze trots dat ze ons kan helpen, hahaha.
hihi, minni, misschien moet je zo'n laseraanwijzertje aanschaffen waarmee je dan op het aanknopje van de tv kan wijzen, vindt hij misschien zo leuk dat hij dan ook weer de knop indrukt zodat de tv aangaat, hihi!
HAHAHA leuk he dat ze steeds weer wat ontdekken . mijn dochter doet het ook steeds en als ik hem weer aan doe komt zij al weer lachend aanlopen om hem weer uit te doen. in ieder geval succes ermee