Hallo, Ik weet niet zo goed meer wat te doen! Ik heb eigelijk 2 vragen.... Hoe maken jullie je autostoeltje vast? gewoon met gordel of met speciale bevestigings stang onderop? Ik heb op internet bij de Hema een autostoeltje gezien die voor 0-18 kg is. Tot hoeveel maanden is dat?. Heeft iemand ervaring met dit autostoeltje van de Hema? Alvast bedankt, Tinkerbel
Wij maken hem gewoon vast met de autogordel. We hebben een Maxi Cosi en daar kon je ook zo'n stang enzo bijkopen, maar dat vond ik gewoon erg veel extra geld. Nieuwere auto's hebben standaard een easyfix systeem om hem vast te zetten heb ik begrepen, maar daar heb ik geen ervaring mee want wij hebben een 10 jaar oude auto... Met dat stoeltje van de Hema heb ik geen ervaring...misschien eens op Internet googelen hoe deze getest is?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=71832 Dit topic staat bij baby en dreumes en ik denk dat je daar je antwoord wel vindt. Het Hema stoeltje van 9 tot 36 kilo komt overigens slecht uit de test. Die andere weet ik zo niet, iets beter dacht ik.
een stoeltje van 0 tot 18 kilo kan volgens mij niet. dat is pasgeboren tot een jaar of 4, dat moet denk ik 0 tot 18 maanden zijn.
wij maken het vast met isofix, omdat het in de auto zit en vooral omdat het veiliger is! hema heb ik geen ervaring mee, misschien eens bij de testen van de consumentenbond etc, kijken