Hallo allemaal, Graag wil ik jullie verhalen, positief of negatief, horen over het volgende. Al ruim 4 weken heb ik bloedverlies. Soms is het over en nu is het er al weer 5 dagen. Afgelopen maandag ben ik bij de gyn geweest. Hij heeft de conclusie getrokken dat de placenta voor de uitgang ligt, dat de navelstreng helemaal aan de onderzijde van de placenta aan is gaan hechten en dat dus de bloedvaten voor een deel voor de uitgang liggen. Ik ben nu al lang blij dat er een verklaring is voor mijn bloedverlies. Maar hoe nu verder???? Van de gyn mag ik van alles doen. Ik ben nu dus weer voor 2 uurtjes per dag aan het werk (3 dagen per week). Verder doe ik het rustig aan, neem op tijd mijn rust/slaap en probeer het zwaar tillen e.d. te vermijden. Als ik nu wel heel hevig begin te bloeden moet ik direct contact opnemen met de gyn. Ik heb eens gesnuffeld op Internet, maar van de verhalen die ik daar lees word ik niet echt vrolijk. Heeft 1 van jullie dit ook gehad en hoe ging het verder in het verloop van de zwangerschap? Hoe zit het eigenlijk met (bed)rust, wel of niet. Ik ga er nu wel vanuit dat ook deze 2e baby met een KS ter wereld gaat komen. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
De placenta kan ook nog omhoog trekken voor de uitgang vandaan tijdens de groei van je baarmoeder. Zo lang ben je nog niet zwanger! En iets opzoeken op internet wordt je vrijwel nooit vrolijk van! Sterkte voor de rest meid...