Daar hoopt mijn dochter nu op, ze zou de 22ste een turnwedstrijd hebben, hoewel ik er vanuit ga dat die toch echt niet doorgaat hoopt zij er nog wel op. Even het feit dat ze haar oefeningen nog steeds niet doorgestuurd heeft gekregen en ze dan nog 1 les a 1 uur heeft om dat erin te stampen. Maar ze mogen in iedere geval maandag weer lekker naar school
Ik ben echt heel blij dat de meiden weer naar school kunnen. De oudste met ASS had het wel zien zitten thuis op de computer maar vooral de jongste is heel blij dat ze weer naar school mag.
Heel mooi dat de scholen weer open mogen maar idioot dat de binnensporten niet mogen. Hopelijk komt dat 14 januari
Ik begreep dat alles in januari al afgelast was van de KNGU, maar weet niet of dat ook voor heel NL geldt. Mijn dochter heeft wedstrijd in februari. Die is boos, die had liever wel geturnd en dan thuiswerken Maar ik ben heel blij dat ze weer naar school kunnen hoor
Balen voor Mbo, Hbo en Uni maar heel blij voor de jongere kinderen! (Behalve natuurlijk als je kind liever thuis werkt) jammer van het sporten nog maar dat begrijp ik nog wel: je gaat dan toch kinderen “mengen” van verschillende scholen
Tja dat doe je buiten ook toch? Ik snap wel dat het risico buiten minder groot is, maar bij bijvoorbeeld voetbal is er toch vrij weinig afstand onderling.
Ja zo denk ik ook. Maar het zal toch wel echt minder risico geven als zo duidelijk dat verschil maken
Ik vind dat buiten sporten echt te idioot. Dat moeten ze gewoon helemaal open gooien. Ik mag met 2 personen op een tennisbaan staan voor 17.00 uur, terwijl ik met de feestdagen met 6 volwassenen (wij incl 4 gasten zeg maar) binnen mocht zitten. Ik kan voor veel dingen een reden bedenken, maar voor dit soort onzin niet. Onze kinderen sporten binnen en hopen dat ze heel snel weer aan de slag kunnen.
Het voelt inderdaad tegenstrijdig. Maar de realiteit is: het één is een regel die ze kunnen afdwingen en het ander een advies.
Eens! Hier een HBO deeltijd student....wel een volwassen met 2 kinderen...en baal ook een beetje. Voor mij gaat het om 1 dag in de week, maar die ene dag is wel belangrijk juist het kunnen discussiëren en overleggen. Dat is online een stuk lastiger. Als het voor mij al vervelend is laat staan voor de jongeren voltijdstudenten of dat nou MBO, HBO OF UNI studenten zijn.....
Hoera! De spreekwoordelijke vlag mag uit! Hopelijk voor studenten ook binnenkort.. Nu nog de binnensporten voor de kinderen, die mogen van mij (en onze jongens) ook wel weer beginnen!! ...En de winkels, restaurants, theaters en bioscopen ook graag ... maargoed, al blij dat de scholen weer open gaan
Ik ben er blij mee! Zou de zwemles nu ook wel weer mogen tot 20u? Dat was sowieso raar dat ze een eindtijd daarvoor ingevoerd hebben als zwemles zelf geen probleem was, alsof mijn dochter ineens magisch minder besmettelijk is nu ze tijdelijk met haar eigen groepje om 16u zwemt ipv haar oorspronkelijke 17u ...
Ohh ik ben zo blij! Mijn oudste ook, maar dochter vindt het wel jammer. Die wilde nog wel een weekje ofzo thuisonderwijs haha. Nu hopen dat het binnenstromen binnenkort weer mag, maar ik snap ook wel dat dat nu niet meteen gaat gebeuren met mixen van kinderen. Ik heb helaas voor nu binnensportende kinderen.
Ik heb het laatste jaar HBO deeltijd online gedaan en ik vond het dus heerlijk!! Had echt het gevoel dat we veel sneller to the point kwamen omdat er minder ruimte was voor ‘opvulling’. Maar voor jongeren is het een gemis om niet onder studiegenoten te zijn.
Dochter van 5 is zo blij! Is meteen begonnen met tekeningen maken voor alle juffen. 'Met heel veel hartjes, omdat ik ze zo heb gemist!' En mama natuurlijk ook blij! Alle leerlingen gewoon weer live zien. Zo fijn!