Hee meiden, Ik ben wel blij dat ik naar huis mocht maar als het a.s. maandag nog hoog is moet ik waarsch. wel blijven. Hij zei dat ie hoopt dat de bevalling zelf op gang komt om dat er idd al wat (lichte)weeën activiteit te zien was op de ctg.. Sinds ik vanmorgen getoucheerd ben heb ik nog meer last van harde buiken. Maar ik ben benieuwd of t doorzet... ben heel erg huilerig en super chagarijnig (zijn dit voortekenen)haha Ik heb ook heel veel last (net een strakke riem en branderig gevoel) van m'n rechterzij/ribben. en ze hebben gezegd als ik meer last kreeg dat ik moest bellen dus ik wacht vanacht even af en anders bel ik gewoon..
Ik vind het best vreemd....de eerste keer had ik nergens last van, alleen in hun bloedtesten en hun urinetesten bleek er iets niet goed te zijn (o.a. eiwitje dus) en mijn bloeddruk was behoorlijk hoog en hield veel vocht vast. Ze hebben me meteen gehouden om sowieso en 24 uurs urine test te doen, want deze was duidelijker. De tweede keer ben ik zelf naar het ziekenhuis gegaan vanwege aanhoudende hoofdpijn en mijn armen en benen voelden vreemd aan. Ze hebben me meteen gehouden, weer vanwege de bloed en urine testen plus deze nieuwe klachten. En ik heb weer een 24 uurs urine test moeten doen. Hebben ze dat al wel bij jou gedaan? Want zoals ik het begreep is idd het grootste risico voor de moeder, maarrr het kan ook je baby beinvloeden (minder toevoer naar de placenta) Als ik dit zo lees ben ik wel blij dat ze er zo bovenop zitten hier, plus dat ik niet meer naar mijn vk mag maar in het ziekenhuis bij de gyn blijf lopen, en mijn lichamelijke klachten zijn echt nog niet zo erg als bij jou. Misschien zijn ze hier dan te mutserig, want ik werd dinsdag vrij gelaten maar moest donderdag echt weer aanwezig zijn, en as donderdag weer en als er tussentijds iets veranderde of erger wordt moet ik meteen bellen en langs komen. Geen idee wat beter is, het mutserige of het makkelijkere maar je moet je er wel fijn bij voelen natuurlijk.
Hoi Sylvia22 Vind het ook allemaal erg vreemd hoor er zijn gewoon 'te' grote verschillen tussen bepaalde ziekenhuizen.. Moet gelukkig a.s. maandag wel weer aanwezig zijn in het ziekenhuis en moet bellen zodra ik me slechter ga voelen... Ik heb wel steeds meer krampen onderin zeg maar, maar daar hoef ik natuurlijk niet voor te bellen als ze niet om de 4 á 5 minuten komen.. Heb ondanks alles vanacht eindelijk weer eens goed geslapen... Soms wel wakker van de krampen maar zodra die weg waren kon ik de slaap weer goed hervatten... Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en weet echt niet wat ik allemaal kan verwachten.. Ik heb met 30 weken al wel in t ziekenhuis gelegen ivm lichte weeën en die zijn gezakt... Zolang ik bleef liggen gaat t goed.. Maar nu mag ik natuurlijk bevallen dus ga echt niet meer heel de tijd liggen want daar wordt ik gek van... Ondanks alles voel ik de baby ook nog heel goed bewegen.. en gisteren op de echo was de baby precies goed voor het aantal weken. Alhoewel de baby voor deze echo altijd 2 weken voorliep... pffff... wordt er ook wel een beetje zenuwachtig van ik hoop natuurlijk t liefst dat de baby zich zo snel mogelijk aandiend om alle verdere medische dingen te voorkkomen...
Soms is het echt onbegrijpelijk !! Sommige hoeven maar te zeuren, janken dat ze het zo zwaar hebben en moe zijn hoppa volgende dag worden ze ingeleid :S .. Nou echt !! grrr daar gaan mn nek haren overeind staan !!
Noessepoes het valt inderdaad heel erg op hoe anders er overal gehandeld wordt. Ik hoop voor jou gewoon dat het vanaf nu allemaal wat sneller gaat, gewoon lekker natuurlijk, en dat je heel snel je baby beet houdt en dan ook weer lekker de oude wordt.
noesepoes zou wel even contact opnemen dat je klachten gisteravond erger werden. maarre die krampen klinken wel feestelijk.... misschien krijg jij wat anders te doen met dit mooie weer... succes
Hee meiden ff een vraagje heb heel de tijd echt dat zware ongesteldheidsgevoel zo ong. om de 5 minuten maar ik kan het gewoon niet thuisbrengen... vraag me nu echt af of dit weeën zijn of niet... pff weet t gewoon niet meer. Als die krampen optreden kan ik ook bijna niet lopen ik spring op van schrik zo dat ze pijn doen maar ik kan wel gewoon nog praten enzo... (de VK zei als je last van weeën hebt dan kan je niet meer praten enzo) pfff... ik wordt zo lekker in de war gemaakt door dan weer naar de HA, VK en dan weer naar t ZH... pffff... Heb ook wel voorweeën gehad de laatste weken en dan had ik soms deze pijn maar dan wat minder erg en maar 1x in t uur ofzo... Kunnen jullie me vertellen hoe ik 'echte' weeën kan herkennen??
Nou ik vermoed dat je bent begonnen meid...de weeën voelen ook als ongikrampen aan... Komen ze om de zoveel minuten?
Ik denk dat mevrouw noessepoes andere plannen heeft voor vandaag. Een prachtige dag om te bevallen denk ik zo hihi.
Hee meiden, de krampen zijn weer een beetje afgenomen... heb gedouched ff 1 1/2 uur plat gelegen en nu niet zulke hele zware krampen meer denk dat t toch ammel maar oefenweeen zijn... Ze kwamen ong. om de 5 a 7 minuten heb ook al VK van t ziekenhuis aan de tel gehad maar als ze om de 3 a 5 minute kwamen moest ik ff bellen dan kon ik langskomen of hun.. Maar dat schijnt niet nodig te zijn.. pfff haha
nou.... hoge bloeddruk was het enige symptoom dat ik had. Verder geen eiwitten in urine, bloed was goed, voelde me goed etc. En toch hebben ze mijn dochter met 34 weken gehaald. Ze wilde geen risico nemen.
klinkt idd als oefenweeen. Als jij nog de kracht hebt om zo'n heel stuk hier te typen is het nog niet het echte werk Sterkte verder...
Haha das waar er zit iets aan te komen haha tis nu ammel komen en gaan maar niet echt zo heftig als vanmorgen dus tis maar gewoon afwachten...tnx!!