thnx meiden maar ik maar denken dat t echt begonnen was... ook dacht ik vorige week al mijn slijmprop verloren te zijn.. Maar wat ik gisterenavond aantrof leek nog veel meer op een slijmprop haha Soms nog krampen maar niet zo heel erg heftig meer dus nog geen verandering... Ik ga gewoon flink duimen en morgen in t ziekenhuis maar verder kijken wat ze precies allemaal willen...
Meid het mooiste en het beste is toch gewoon natuurlijk bevallen hoor....er is van alles aan de gang en je bent nog niet overtijd.... Lang gaat het niet meer duren....succes!!
Hoi hoi Cindy, Ja idd is het op de natuurlijke wijze van de baby laten komen wel het fijnste. tot nu toe is mijn bloeddruk niet schrikbarend om mij in te laten leiden pfff gelukkig Maar moet donderdag weer terug en dan gaan ze weer kijken.. Maar ik duim zo dat onze kleine ukkepuk gewoon mag komen binnen nu en 4 weken... en dat mijn bloeddruk niet meer omhoog schiet! Want je leest ook allerlei verhalen over dat inleiden waar je ook niet echt vrolijk van wordt pfff... haha Maar vanmorgen waren op de ctg scan nog steeds veel harde buiken(weeen) te zien dus misschien??? hahaha Maar volgens die VK kan dat weken aanhouden zoooo pfffff... dan wordt ik gek hoor met dit weer haha Hoe gaat t met jou?? doet jou ukkepukkie t allemaal goed??
Ja bij mi is zo toen gewoon 2 dagen voor datum geboren, terwijl ik ook al eentijdje met de bloeddruk zat. En als je er zo mee bezig bent opeens zk en ctg`s enz gaat het allemaal nog langer duren, probeer het van je af te zetten en je ziet wel wanneer de kleine komt...Ik vindt het altijd een fijne gedachte dat de baby`s komen wanneer HUN eraan toe zijn!! Met mij gaat alles goed! Alleen erg warm.....dan wordt het je wat sneller niet goed he?! Maar lekker rustig aan doen, maar goed heb al een dochter hier rondrennen die 1,5 is dus druk druk!! Hoop dat je snel mag bevallen meid, maar volgende week is het niet zo warm mischien komt je kindje dan hahahaha
Hee meid, Tja het is idd giga warm pfff... haha Als je idd al een peuter hebt rondlopen is het moeilijk om rustig aan te doen... Hopen dat t volgende week een stuk minder warm is en dat de baby dan pas komt want die hitte is ok niet zo fijn voor ukkepuk denk ik.. Ik hoop ook gewoon echt dat hij op de natuurlijke weg wil komen.. en probeer nu ook afleiding te zoeken om er niet heel de tijd aan te denken.. maar pfff dat is zoo moeilijk bij elke kramp denk ik jaaaaaa.... zet t nu door of niet?? maar dat zal wel normaal zijn denk ik.. Gisteren toch nog ff lekker badje in de tuin opgezet dus daar maar lekker met een parasolletje erboven, boekie erbij in zitten mmmm... heerlijk... Tis niet te hopen dat de weersverwachtigingen voor a.s. vrijdag kloppe 34 grade pfffff.... hahaha lekker ff klagen zo...
ja het is weer eens te warm he!!!! Ach ja nederland he!! Meid er is iets aan de gang en het enige wat je kunt doen is afwachten.......stom he hahahha
nossepoes: Succes met bevallen deze week!!!! wel in de gaten blijven houden ondanks de krampen hoe je je voelt he.. dan gewoon bellen en heen gaan. beter 20 X teveel als 1 x te weinig.. Ik ben de laaste 7 weken bij colin ook regelmatig heen en weer ziekenhuis geweest opgenomen, thuis(als ik zelf wou!), opgeomen enz. met premature weeen het kwam regelmatig dat het niet doorzette, maar ja met weeen om de 3 min mag je geen risico lopen als je medische indicatie hebt. jij gaat simpelweg voor nu!!!
Hoi hoi, Voel me nog steeds heel raar, heb bloeddruk een paar keer gemeten maar die is goed 145/95 dus daar ligt het niet aan ik denk dat het gewoon door het weer komt... heb ook heel de tijd nog krampen dus hoop maar dat ze regelmatig gaan worden.. Net dacht ik ook dat mijn vliezen gebroken zijn had een natte broek (ging met manlief even met de hondjes een rondje lopen) maar als ik op m'n hand nu blaas komt er niets uit dus t zou wel gewoon zweet zijn geweest... Pfff weet t echt niet meer hoor zou heel de dag wel willen slapen haha Ben zoooo blij als manlief weer thuis is na t werken want anders zou ik er niet meer uitkomen denk haha Hoe gaat het met jullie allemaal?? **Dikke knuffel**
Hi Jopie, Nee hoor tis na maandag helemaal stilgevallen:x Iedere dag heb ik controle vanwege m'n bloeddruk en gisteren wassie niet verhoogd! Ook waren de eiwitten in m'n urine gezakt! Dus t ziet er nu allemaal weer goed uit Dinsdag heb ik weer een gesprek met de gyn. maar volgens de waarzegster van m'n schoonvader beval ik voor een maandag nou laten we het hopen hahahahaha Hoe is het met jou??? en met je kleine meissie???
Beval je voor een maandag Tjaaaa zo kan ik ook wel waarzegster worden !!! Dan heb je het altijd wel goed
hahaha astrid ja idd!!! @Noessepoes, fijn dat alles weer goed is meid met je bloeddruk en dat is toch het belangrijkste.... Natuurlijk wil je graag snel bevallen maar je wie niet op het einde he, zoals ik al eens zei je kindje komt als hij/zij eraan toe is... Vast heb je last van het weer het is ook heel erg warm! Ik zou wel als je zo moe bent lekker gaan slapen, alle rust die je nu kunt krijgen heb je hard nodig meid!!
WHAHAHAHA ZO reageerde ik dus ook hihihihihihihi Maar m'n schoonvader neeeeeeejoh a.s. maandag dus ik ben benieuwd ik geloof namelijk helemaal niet in zulke dingen dat ze dat vantevoren kunnen zeggen hahahaha
Hoi Cindy, Ja idd fijn m'n bloeddruk komt de laatste dagen niet meer boven de 95(onderdruk) dus gelukkig maar.... Nou ik denk idd dat nu dat warme weer gewoon zo tegenwerkt.. de dage duren nu zo ontzettend lang en je kunt niets gaan doen met dit weer dus dan zit je er zooo op te wachten he!!??!! en idd lig ik wel vaak ff te dutten op de bank of op bed ff met de waaier boven op me hahaha vanacht was heel m'n buik koud ik schrok me rot maar volgens mijn mams is dat helemaal niet erg want het is maar de buitenkant... en voordat t binnenin afkoelt moet je wel heel lang in de kou gaan zitten... hahahahahaha
Heej meiden, Ik wil jullie even laten weten dat ik net naar de gynaecoloog ben geweest en dat ik a.s. vrijdag ingeleid wordt... en dat terwijl mijn bloeddruk de laatste week niet boven de 95 (onderdruk) is uitgekomen. Maar de baby is ten opzichte van 2 weken geleden afgevallen werd toen op 3100 gram geschat en nu maar op 2800 dus ondanks dat m'n bloeddruk en urine goed was is dit toch wel een hele nare tegenvaller... ben er eigenlijk best wel van streek van... Hoe kan dat nou dat de baby in 1x lichter is geworden?? Tja de gyn. zei tis gewoon een klein babytje... maar ik was al helemaal van slag dat ik nu toch te horen kreeg dat hij mij voor dit weekend moeder wil laten worden dat ik niets meer heb kunnen vragen zat er zo vol van.. Net las ik wel in het infoboekje van het ziekenhuis over inleiden dat je ingeleid wordt als de functie van de placenta achteruit is gegaan. Zou dit bij mij de reden zijn? Maar zo schrikbarend hoog is mijn bloeddruk toch niet geweest om die placenta zo aan te tasten... Pff... ik wordt gek van mezelf van al die vragen..:x Heeft er iemand ervaring met mijn verhaal??? Alvast bedankt voor de antwoorden!!
Pppff jeetje meid, ik weet wel dt ze heeeeeeeeeeeel vaak ernaast zitten met het schatten van het gewicht! Mijn neefje hebben ze zich met 1 kilo vergist toen!! Bij mij zeiden ze het kindje leeft niet en een week later wel en een andere mama hier op het forum hadden ze ook gek gemaakt dat het kindje te klein was en een week later opeens was alles in orde.....dus ja.... Vreemd verhaal hoor.....maar goed als het voor de baby beter is om geboren te worden i het maar goed mischien? Bij mij hebben ze nooit gezien dat de placenta niet goed werkte terwijl dochter 2 dagen voor datum is geboren ook erg vreemd... Maar hoe kan je baby nu afvallen in je buik??? Dat snap ik niet?? Ik zou nog eens bellen en om uitleg vragen en msichien eerst nog een echo? Want waarom inleiden als het niet "nodig" is ..... Pppfff wat een gedoe meid en dat op het laatst dat maakt het niet leuk nu he.....arme schat!!
Hoi Lieve Cindy, Ja ik vind het allemaal maar vreemd maar ik heb ook die echo vandaag gehad en daarmee zeiden ze dat de baby kleiner is als de vorige keer en dat dat komt door dat de toevoer wordt bedrukt door de bloeddruk of zoiets... Hij zei dat het echt nodig was in te leiden omdat de baby buiten de baarmoeder beter is als in de baarmoeder... Maar ik snap gewoon niet hoe een baby af kan vallen.. misschien omdat hij het eerst heel goed had in m'n buik doordat de toevoer goed werkte... en nu die toevoer niet goed meer werkt hij veelste weinig binnen krijg o.i.d. Pff wat zit ik me op dit moment druk te maken zeg en dat is natuurlijk al helemaal niet goed voor onze kleine uk... Weet je ik voel hem gewoon heel goed en veel bewegen daar binnen dat is toch goed?? En over dat inleiden ik heb nu vanaf vorige week zaterdag al weeën maar de ontsluiting wil niet vorderen die blijft hangen op 2 cm. Ook heb ik al dagen niet meer geslapen etc. Dus met de beslissing om de baby te halen ben ik het nu wel eens.. dus ga ik me daar niet druk meer om maken... Maar waar ik me dus gewoon druk om maak is dat onze uk afgevallen is... Maar ik hoorde idd ook van meer mensen dat ze eigenlijk helemaal niet kunnen schatte wat t gewicht van de baby is.. maar waarom doen ze dat dan?? Haha pfff.... wordt echt gek van mezelf zal al wel het moederinstinct zijn denk of niet haha