geen koemelkallergie en dan?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Dorianne, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn dochter heeft afgelopen maandag de test gehad en krijgt er aanstaande maandag nog eens test. Wat als ze nu geen koemelkallergie allergie heeft?
    ..Mag ze dan in 1 keer terug naar de gewone voeding of moet ze de friso allergy care afbouwen?
    ..Hoe hebben jullie bepaald naar welke voeding ze terug gaat. ze heeft hiervoor friso standaard en friso comfort gehad...
    ..Nutrilon misschien beter? Ze had harde ontlasting toen der tijd en ik heb alleen maar friso ervaring.
    ..Hoe zit het met de tijdstip van fruithapjes, bepaal je dat zelf of hoe hebben jullie dat gedaan?
    ..Ik ga volgende week extra naar het bureau als ze geen allergie blijkt te hebben maar dan ben ik al een beetje op de hoogte.

alvast bedankt voor jullie reacties.
    Groetjes Dorianne

2. joja

joja Actief lid

24 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan deze week testen dus ben ook erg benieuwd

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jouw eigen observaties zijn belangrijker dan zo'n test!

Kijk heel goed naar hoe je kind is, als je kind beter in z'n vel lijkt te zitten met de dieetvoeding, dan moet je echt met de kinderarts overleggen of de machtiging verlengd kan worden. Aan de andere kant, als je geen verschil merkt, dan kun je weer naar de oude voeding terug. Je merkt het vanzelf als je kind daar dan toch last van krijgt.

Deel Deze Pagina