Ben momenteel weer begonnen met de pil. Na dat ik erachter ben gekomen dat mijn man tegen me heeft gelogen. Ik ga jullie missen en wens jullie allemaal veel geluk, gezondheid en veel zwangerschappen en liefde. Fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar
Jeetje! Da's niet niks! Veel sterkte voor de komende periode... Natuurlijk wens ik jou ook al het goeds voor het komende jaar. Knuff!
zo dat zou wel een klap voor je zijn(geweest)! ik wens jou het allerbeste toe voor het komende jaar! liefs mounia
Ik ken je niet maar wens je zeker het allerbeste, alle goeds in het nieuwe jaar en heel veel sterkte! Liefs Delilah
Jemig Johe, dat is inderdaad niet niks. Heel veel sterkte de aankomende tijd. En wie weet mogen we je in de toekomst nogmaals verwelkomen. Elvira
What doesn't kill you makes you stronger! Zet 'm op en weet wat je waard bent! Ik geloof: niets gebeurt zonder reden, alles dient een doel. Jij kiest nu - gelukkig - voor jezelf en ooit, als dat zo moet zijn (en dat gaat zo zijn), ontmoet je iemand die wél eerlijk is, die wél oprecht voor jou kiest en met wie je een prachtkindje zult krijgen. Geboren uit liefde, zekerheid, overtuiging, trots en vertrouwen. Sterkte!
ik ga niet van hem scheiden. We krijgen hulp, omdat ie tegen me gelogen heeft. eerst uit de problemen komen en dan weer proberen om zwanger te worden. dat zal wel nog even duren voordat we zover zijn weer.