Nu snap ik wat dat "gerommel" betekent..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jebb, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Gister om 5 uur, iedere paar minuten kramp gehad. Dit werd steeds minder heftig en om kwart voor 6 was het rustig. Alleen nog een druk bewegende baby..

Om half 8 ineens diarree en wat zeurende 'buikpijn'. Helaas loos alarm want heb een heerlijke nacht geslapen.
    Wakker geworden en al snel kreeg ik harde buiken.. pijnloos maar irritant. Net weer gigadiarree en een stuiterende baby in mn buik.
    .
    Misschien dat er snel iets gebeurd, maar ik begrijp nu ijnieder geval wat velen bedoelen met "gerommel"...

Ben wel ongeduldig... haha (pas 37,5 week...)

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Spannend zeg. Voor hetzelfde geld duurt het nog een paar weken of het komt bij wijze van vandaag. Mocht het zover zijn, heel veel succes!

3. DagmarLE

DagmarLE Lid

23 mei 2016
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heel herkenbaar!! De term 'gerommel' is me inmiddels ook duidelijk geworden haha! Hier is het helaas al meerdere weken aan de gang. Kleine dame is nog lekker actief en lijkt het nog te goed naar der zin daarbinnen te hebben.. Hoop dat het bij jou sneller door mag zetten!!

4. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Heel herkenbaar idd. Lig nu met een kruikje op de bank om te kijken wat er gaat gebeuren. Spannend he?!

5. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik had dus met 37,5 al 2 nachten voorweeen, hele pijnlijke menstruatiekramp gehad maar met 37,6 vliezen gebroken en in de avond begon het met 38 weken bevallen maar het kan ook nog weken duren. Zulke voorweeen had ik niet bij de eerste en had dus al 4 cm op 37,6 dus die 2 nachten was al voorwerk

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.542
    113
    Vrouw
    Ohh ik snap helemaal wat je bedoelt haha.. ik had geen idee wat ik me daarbij moest voorstellen.. tot afgelopen dagen. Heb dagelijks wel wat harde buiken + pijn. Stoelgang is nog nooit zo goed geweest als nu 🙈 en af eb toe ook pijnlijke steken onderin, drukkend gevoel en rugpijn..... ik hoop zo dat de baby snel besluit te komen..liefst vannacht nog 😇

7. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Hahahaha hier ook 'gerommel'. Bij de eerste nooit gehad, dus is helemaal nieuw voor me. Ongeduldig, ze mag wel komen 😉

8. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Herkenbaaar:) hier ook gerommel... Harde buiken en soms krampen maar het zet niet door. Iedere avond denk ik: vannacht wordt ik wakker en dan is het echt.. Maar nee hoor:p. Geduld is een schone zaak.....

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier met 36wkn het eerste gerommel, flink pijnlijke krampen, maar in bad zakte dat telkens weer af. Flinke harde buiken ook. Daarna werd het weer rustiger. Met 37+2 braken spontaan mijn vliezen na een dagje met wat harde buiken. 12 uur later was mijn dochter er :)

10. Jebb

Jebb Niet meer actief

Verjaardag van de oudste achter de rug.. even een dagje bijtanken en dan ben ik klaar voor een paar uurtjes topsport haha.

11. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Heel herkenbaar ook wat indy zegt verwachten dat je wakker wordt een aan het bevallen bent. Helaas tot op heden hier nog niet het geval. Zo frustrerend heb al meerdere keren zitten timen maar na een uurtje/3 kwartier trekt het telkens weer weg. Dus timen doe ik niet meer aan.

En heb al vanaf 37wk dit soort voor weeën. Menstruatie krampen... en nu 39+4.... dus helaas zegt het ook nog eens niets over wanneer je gaat bevallen...

12. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Timen doe ik het niet echt.. Maar het rommel wel echt.. maar goed.. nog maar 37.5 ;). Dus we hebben nog even te gaan.
    Als het echte weeën zijn dan merk ik het vanzelf wel haha.

13. PinkStars

PinkStars Actief lid

3 nov 2013
    422
    1
    0
    Verschrikkelijk, wat een vooruitzicht... Ik werd vanochtend vroeg wakker met krampen, was gisteren overtuigd dat het ging beginnen. Maar nee hoor, vals alarm.

14. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Spannend he meiden....

15. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hier ook al gerommel!!😮 en ik ben pas 35.2.. van de 2e..
    Bij de eerste ingeleid met 38 weken (diabetes) en ik had toen met 37.3 al 3cm..
    Nu gaan ze met 37.2 inwendig kijken hoe het er voor staat.. ik word weer rond de 38 ingeleid (weer diabetes).
    Maar ik vraag me af of ze wel blijft zitten tot die tijd..

Ik ben ooit ook geopereerd aan mijn baarmoederhals, is hierdoor een klein stukje korter, en ik heb zelf een vrij korte romp, waardoor ik nu ook heel erg het gevoel heb dat ze al aardig klem begint te liggen.
    De kleine is overigens ook al volledig ingedaald.
    Ik heb ongeveer elk uur wel een wee sinds 3 dagen, slaap ook heel slecht..
    Hier dus ook "gerommel"

16. Jebb

Jebb Niet meer actief

Spannend allemaal!
    Ik heb morgen weer een check bij vk. Hopelijk is ze nu ingedaald...

Ben nu al moe van de krampjes. Wordt er alleen maar ongeduldig(er) van...

Deel Deze Pagina