Wat gaat er niet goed?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door fairy2011, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hallo,

Inmiddels weer uren op met een baby die klaarwakker is.
    Ik ben de uitputting ondertussen nabij met ook nog een peuter erbij.

Ik heb geen idee wat er mis gaat, herken dit ook helemaal niet van onze dochter. Die sliep s nachts gewoon.

Overdag slaapt hij beter dan s nachts. We houden de regels aan van gordijnen dicht als je gaat slapen. Maar s avonds begint hij heel erg onrustig te worden sinds een paar dagen en s nachts is hij dus klaarwakker. Hij is gevoed, heeft een schone luier etc. Na de nachtvoedingen verschoon ik z'n luier niet meer om hem niet nog wakkerder te maken. Maar dit alles mag niet helpen.

Wat ik wel moet zeggen is dat hij erg veel spuugt. Heb overlegd met de huisarts, maar het klonk nog niet als reflux.

Hoe los ik dit slaapprobleem op?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Hoe gaat het met de voeding? Krijgt hij borst of flesvoeding? Groeit hij goed? Is de temperatuur goed? Ziet hij er goed uit. Heeft een dokter hem ook gezien? Of is het advies door de telefoon meegegeven?

Groetjes Adrienne

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hoi adrienne,

Inmiddels een week na mijn berichtje verder. Ben begonnen met jbpm, het spugen is daardoor minimaal. Door al het spugen heeft hij een trage groei (gaf gekolfde borstvoeding, maar bouw momenteel af).

Verder begonnen met de puckababy en iedere keer hetzelfde slaapmuziekje aan te zetten. Heb inmiddels bijna alle nachten een heerlijk slapende baby

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Wat heerlijk voor jullie!

Sorry dat ik niet eerder antwoordde, had je bericht niet gezien.

Geniet ervan!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina