Alweer niet gelukt, was er deze keer zo van overtuigd. Het voelde gewoon anders. Misschien heb ik ook wel te vroeg getest, vandaag of morgen is mijn NOD (ben niet echt heel regelmatig). Ik heb vanmorgen getest met clearblue en was Niet Zwanger... Dit is nu ronde 5 en wordt er elke maand weer erg verdrietig van.... Nu hoor ik ook vaak dat je er teveel mee bezig kunt zijn en dat het daarom niet lukken wil? Hebben jullie daar wel meer van gehoord?j Liefs..
Meid, misschien nog te vroeg getest, zolang de duivels er nog niet zijn is er nog hoop!! Al een tampontest gedaan??
Ja meid als je iets heel graag wil kan het niet snel genoeg zijn. Het is best mogelijk dat je te vroeg getest heb, ik zou eerst maar is afwachten waneer je komt. Je zegt zelf dat je het onregelmatig bent dus is het ook heel goed mogelijk dat je eisprong iets later is geweest. Hou je haaks. liefs Esther
kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, maar inderdaad zolang de duivels er nog niet zijn is er nog hoop.
ook ik dacht na iedere maand van goh, zou ik dan niet zwanger kunnen raken etc... iedere maand weer ongi en dan iedere keer weer onzekerder... tot de 6e maand toen was ik zwanger, was er helemaal niet eens mee bezig... kwam er na 3 week achter dat ik overtijd was
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt Wij zitten inmiddels in ronde 12 dus, Je kan nog ff vooruit Vooral positief blijven, jou tijd komt ook wel. Groetjes Beeb
wat kl*te meid ...bij mij gingen er ook 7/8 rondes overheen voor het raak was , en wie weet is het bij jou toch wel snel raak , ik duim in iedergeval voor je
Ik snap het hoor...ik heb het ook. Als je eenmaal de beslissing neemt om zwanger te willen worden, dan wil je het eigenlijk ook meteen he? Sterkte meis...
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je er veel of weinig mee bezig bent, het is ook gewoon een kwestie van geluk hebben. Misschien als je er heel gespannen van wordt dat het dan een negatieve invloed kan hebben??? Ik was er de 1e ronde heel erg mee bezig, wilde het zo graag en vond het zo spannend, het was ook in 1 keer raak (ja weet, ben mega grote bofkont). Ik teste ook te vroeg, omdat ik gewoon wist dat het raak was, maar daardoor waren de testen steeds negatief pas 3 dagen na mijn NOD de eerste vage (maar duidelijk genoeg) streep!! 4 dagen na mij NOD was de uitslag onmiskenbaar positief!!! Meid er is dus nog hoop hoor, ik teste een dag na mijn NOD ook nega met CB!!! Misschien moet ik je niet te veel hoop geven maar het is nog vroeg, en je zegt dat het dit keer anders voelt??? probeer het over een paar dagen nog eens als de er dan nog niet zijn en probeer de moed niet te laten zakken (weet het, ik heb makkelijk praten.........)
Ik heb dat ook wel gehoord dat als je er te veel mee bezig bent dat het tegen kan werken. Zo kan je ongesteldheid uit blijven... Wij zitten nu ook in ronde 3 en hoop ook dat ik 17 juli niet ongesteld heb maar we moeten geduld hebben. Maar denk dat iedereen verdrietig er van word als ze het weer niet zijn. Ik baal ook dan hoor je die en die is zwanger geraakt en wilde het eigenlijk niet en die is het. En nu zie je in eens overal zwangere. De ene is het zo de andere niet.
Meid, ook ik weet precies hoe je je voelt. Ben na m'n ongesteldheid echt megadepri! Maar wel ff wachten tot je echt ongi wordt hoor, het kan nu nog alle kanten op! Ik heb zelf besloten dat als ik niet daadwerkelijk over sta te geven, ik niet meer ga hopen...
Wat zijn jullie allemaal super lief! Dat doet me goed, zoveel leuke reacties. Ik wacht af tot ik echt ongi ben, zo niet test ik over een aantal dagen nog eens. Ik houd jullie op de hoogte!
wat rot voor je meid! Maar...de duiveltjes zijn er nog niet! Snap ook precies wat je bedoelt, en gelukkig kan je hier je gevoelend delen!
He lieve Smeetje, Inderdaad kop op meid! Zolang je nog niet bent kan het nog alle kanten op gaan. Ik zal heel hard voor je duimen! Wat bij mij werkt is een dagje niet testen (dan is het ook niet negatief) en ik heb mijzelf een lekker glas wijn (ofzo) in het vooruitzicht gesteld als de wel komen! Hou vol!
Ik ken ook het gevoel hoor! En na mijn MK is het gevoel alleen maar erger geworden. Ik had ook gehoopt dat ik na mijn MK super snel zwanger zou worden maar ja na 31 dagen kwam mijn ongi Nu offieceel voor ronde 1 naar de MK en ik hooop echt dat het snel weer raak is!!
Nou vervelend, ik ben net zo ongeduldig. Ik ben in februari gestopt met de pil en dacht ben nu ook weer ongi geworden... Baalde ontzettend omdat ik voor het eerst een paar dagen over tijd was... Heb toch heel goed geklust, maar geloof ook wel dat je er heel erg mee bezig kan zijn en dat het daarom wat moeizamer gaat... Hopelijk deze maand meer geluk voor ons Liefs
He Angela, Ik leef met je mee (ongeveer hetzelfde verhaal: ook in febr gestopt en nu voor de 2e keer overtijd en voelt alsof komen). Onze tijd komt vast en zeker Verwen jezelf nu maar lekker (chocolade, filet, haring, wijn) voor je het weet zit je weer in de 'wachtkamer'
Ik ben er zo ongeduldig van.. Heb vandaag al 2 x op het punt gestaan om ovulatie testen te gaan kopen.. Maar weet niet of dat zin heeft.. Ik had deze maand nl het idee dat mijn ei er helemaal niet was omdat ik heel droog was... Ben heel erg benieuwd op welke dagen vd maand dat bij mij is.. Hebben jullie dat ook? Liefs