He Angela, Ik gebruik wel ovulatietesten, en ik vind het wel prettig om op die manier mijn lichaam toch een beetje te leren kennen... Misschien iets voor jou? Er is ook een leuk topic over Persona: misschien moet je die eens lezen, dan heb je wat meer info. Voel je je trouwens al weer iets beter?
Ja voel me wel wat beter.. Ben blij dat mijn ongesteldheid doorgezet heeft en ik weer duidelijkheid heb.. Heb gister ovutesten besteld dus ga daar mee aan de slag... Wil ook echt eens weten wanneer ik mijn ei heb.. denk nl echt niet dat het op de 12-14e dag is.... Time will tell.. Hoe voel jij je ? Liefs
Ben toch ongi geworden vanavond.... Ik had me net voorgenomen om morgenvroeg te gaan testen, dat hoeft nu dus niet meer. Maar, we gaan maar weer voor de volgende ronde (6e alweer). Positief blijven, het lukt vanzelf wel een keer! Het is ons al eerder gelukt!! Iedereen ook succes en maak er een vruchtbare vakantie van!!! hahaha! Doen wij hopelijk ook. Volgens de pendel van Sonja: augustus zwanger van een jongen (ooo, wat hoop ik dat!)
Smeetje, probeer er niet teveel mee bezig te zijn..... Niet omdat je dan niet zwanger zou kunnen worden, maar omdat het zo frustrerend is voor jezelf iedere maand! Ik heb het ook een periode gehad dat ik er naar mijn idee teveel mee bezig was en dat maakt je alleen maar verdrietig! Het heeft bij ons 15 rondes geduurd en ik ben erg blij dat ik niet in al deze rondes ben ingestort van verdriet. Ik hoop voor je dat het snel zover voor jullie mag zijn, geniet van elkaar! Marian