Ik heb vanochtend mijn eerste ivf punctie gehad. De punctie ging goed en viel me mee. Alleen zaten er in de 8 follikels maar 2 eicellen!! Dat is toch wel een beetje balen. Nu hopen en duimen dat er in ieder geval 1 bevrucht zal worden. Poe, dit is wel spannend hoor. Morgen ochtend wordt ik gebeld. Wie heeft ook deze ervaring of praat me goede moed in!!!!
Ik kan me voorstellen dat je daar van baalt! Logisch dat het nu heel spannend is, maar uiteindelijk heb je maar één goede nodig... Probeer hoop te houden, en ja, ik ken een verhaal van iemand uit mijn omgeving met slechts 1 embryo waar nu toch echt een heel mooi kindje van 3 rond loopt. Het kan dus gewoon nog!
Pfoe, dat zijn wel een hele hoop lege follikels... ik kan me voorstellen dat je wel even in de stress zat. Heel fijn om te lezen dat ze allebei bevrucht zijn en je een tp hebt gehad.
Jeetje spannend allemaal hoor, ik heb 2 weken geleden mijn eerste punctie gehad voor ivf, ik zag onwijs op tegen die punctie maar het is me erg meegevallen.helaas hebben ze helemaal geen eicellen gevonden😞. Ze denken dat mijn eisprong ondanks de hormonen toch zelf op gang was gekomen en dat ze net te laat waren. Volgende keer krijg ik zwaardere hormonen en hopen dat het dan wel hoed gaat. Jij iig heel veel succes
Jeetje, wat een tegenvaller heb jij dan gehad. Dat is echt balen. Moet je weer helemaal opnieuw beginnen. Het traject is me reuze meegevallen, maar toch is het niet fijn weer opnieuw te beginnen. Heel veel succes. Wij hebben overigens geen cryo meer. Ik had erop gehoopt, maar helaas. Voor ons duimen dat deze ronde lukt, anders begint voor ons ook alles opnieuw.