Dames, Nog drie dagen tot NOD en wéér geen symptomen. Nochtans leek het deze maand anders te worden... Vanaf vrijdag voelde ik weer de bekende pijn in mijn borsten, kon ik wel liters drinken en had ik het constant te warm. En nu is dat allemaal weer verdwenen. M'n borsten zijn nog wel wat groter dan anders, maar de pijn is weg. Altijd weer die hoop, mijn lijf dat me voor de gek houdt, en dan weer de teleurstelling, ik kan wel huilen We zitten nu in de 3de maand na de miskraam en mijn geduld is helemaal op ... Kindje, wanneer kom je? Je bent zó welkom! Liefs, Yanneke
hoi.. klote zeg.. tis moeilijk als je heel graag wil ik kan dr niet echt over mee praten.. het is mij gewoon overkomen maar heb om die reden wel meegedaan aan moeders voor moeders omdat het mij hartverscheurend lijkt als je het zoooo graag wil.. ik heb in verleden ook een miskraam gehad.. dus dat wil niet zeggen dat je minder kans hebt op een gezondkindje.. jou dag komt nog wel.. ik zelf ben zwanger geraakt van mijn dochter de 1e dag na me menstruatie.. misschien raak jij daarvan ook zwanger.. zou zeggen probeer t maar mocht je het nu weer niet zien.. het kan ook zijn dat je nu helemaal niks meer voelt en denkt dat je niet zwanger bent.. terwijl dat als je zwanger bent misschien helemaal geen symptomen hebt.. ? dat had ik tenminste.. had ook die twijfel nee ik ben het niet doe die test wel ff.. nou mooi wel hopelijk is dat gauw bij jou ook het geval.. hou me op de hoogte.. sterkte
Yanneke, ik snap je frustratie zó goed..! Ik kan niet meer doen dan hopen voor jou dat het heel snel raak mag zijn. Dikke knuffel voor jou.
Hier ook herkenning. Maar ehh... geef de moed niet op hoor (hoewel je vaak wél je eigen lichaam het beste kent...). Er staan in dit deel van het forum genoeg reacties van vrouwen die ook geen symptomen hadden rond hun NOD maar wél zwanger bleken! Ik duim voor je meid. X
Hier ook herkenning , zit nu in ronde 5 na een bbz ,en ben het wachten ook meer als zat ! Hoop vrijdag te mogen testen ! Heb nu ook bijna geen kwaaltjes , dus waarschijnlijk zal ik gewoon ongi worden ..... Maar geen bloed geeft moed ! Succes !
Heei, Bedankt voor de lieve woorden, ergens is het fijn om te weten dat je niet alleen staat met je twijfels en verlangens. Ik duim dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen worden! Hier ondertussen nog steeds geen veranderingen, soms doen m'n borsten pijn, soms niet. Het enige dat me een beetje bang maakt, is dat ik dit herken van tijdens de miskraam. Dus als (áls) het dan toch mocht raak blijken te zijn, dat het dan ook weer zou fout lopen. Enfin, tijd brengt raad, ik vertrek vanmiddag naar het buitenland voor enkele dagen (werk geen vakantie) dus dan ga ik hopelijk niet veel tijd hebben om te piekeren. Maar als ik daar mijn regels krijg, heb ik ook geen steun en daar zie ik tegen op, zucht... Groetjes, Yanneke