hoi allemaal kom ik weer met me rare topic ik hoop deze keer wat meer reacties te krijgen dan me vorige topic.. maar goed het is weer een onzeker vraagje en gewoon ook eigelijk nieuwschierigheid.. andere wanabee moeders kunnen er ook nog wat aan hebben dus dacht ik stel de vraag.. de vraag is voor alle zwangeren onder ons.. wie van jullie had er last van een vaginale infectie vanaf de bevruchting ... dag van de nod .. of ergens anders in het begin van de zwangerschap? waarom?.. me vriendinnen hadden er wel allemaal last van .. dan wel de ene pas later in de zwangerschap dan de ander maar het blijkt.. in mijn omgeving ( en internet) een vaak voorkomende klacht.. nou mocht ik toevallig zelf de gelukkige eigenaar zijn geworden van een infectie rondom de dag dat ik evt ben bevrucht.. dus extra nieuwschierig
Ik had vanaf de bevruchting een branderig gevoel.. wat het precies was weet ik niet en daarna kreeg ik blaasontsteking en daarna een schimmelinfectie en nu heb ik nog steeds last van een branderig gevoel af en toe De dokter zei dat dat branderige gevoel te maken kan hebben met de verandering van de zuurtegraad dus ik denk dat daarom zoveel meiden last hebben van een infectie Groetjes Angela
thanks ... ja daar kan ik me inderdaat in vinden .. dat branderige gevoel enzo nou .. bidden en hopen dat het bij mij niet door de kou komt maar ook een zw.. nog meer?
hey, Ik heb er in alledrie mn zwangerschappen af en toe last van gehad, komt omdat je zuurtegraad veranderd in je zwangerschap.. Maar je kunt het net zo goed krijgen als je niet zwanger bent.. Heb er altijd last van als ik in het buitenland gezwommen heb in een zwembad.. door de giga hoeveelheid cloor en andere zooi Ik mn zwangerschappen kreeg ik ze ook na zwemmen, of van nylon ondergoed (dat broeit nogal ) het is geen zwangerschapssympthoom Liefs X C.
haha nee dat weet ik maar het is wel iets dat blijkbaar bij veel vrouwen gebeurt.. inderdaat door de hormoonveranderingen ... dus het is wel een iets waar je op zou kunnen letten... denk ik dan... ennuh zoals ik persoonlijk ben niet in het buitenland geweest .. niet zieke geweest .. geen medicatie gehad.. geen ander ondergoed ofzo .. geen andere zeep en geen andere partner niks anders eigelijk waardoor ik kan zeggen ja dat is het.. soms ook nog wel na nod maar dat was nu ook niet van toepassing was namelijk pas 2 weken erna .. maar goed we zullen zien vind het wel grappig dat ik hier ook vrouwen vind die het hebben .. en niet alleen in me woonomgeving
Ik heb 3 weken voordat ik stopte met de pil een uitstrijkje laten maken. Hieruit bleek dat er cellen gevonden waren die duiden op een ontsteking. Ik heb echter nergens last van; geen pijn, geen afscheiding, niks. Affijn, ik gestopt met de pil en ik hoorde maar niks van de gynacoloog, dus ik maar eens op internet gesnufd en wat bleek, dat schijnt best vaak voor te komen en in veel gevallen is het zo licht dat er niks aan gedaan wordt. Dus ik maar afwachten. Toen ik op 10 dagen na m´n eisprong zat, belde de assistente dat ik toch maar een receptje op moest halen bij de apotheek vanwege die ontsteking. Mwah, ik dacht dat dat een kuurtje zou zijn van een dag of wat. Niet dus; zure vaginale pillen die ik om de dag 40 dagen moest inbrengen.... Maar niet tijdens de menstruatie... Omdat ik al op dag 10 zat na m´n ei, dacht ik dat het beste zou zijn om er dan maar hierna mee te beginnen. Maar ik werd maar niet ongesteld en gisteren had ik ineens een positieve test in handen. Dus...wat nu? Ik wil zaterdag nog een test doen om te bevestigen en dan maak ik een afspraak bij de gyn want ik weet niet of ik die pillen nu toch nog moet / kan gebruiken. Oeps, beetje lang verhaal geworden...sorry..
haha meid ik zou zeggen kijk ff welke pillen je hebt die vaginale eieren zeg maar .. diue mag je niet tijdens zwangerschap gebruiken maar die canesten tabletten wel ... kijk anders ff bij vragen aan verloskundige daar heb ik mijn vraag gesteld.. en daar vertelt ze het ook... succes en gefeliciteerd! haha zie je wel ! wat nou geen verschijnsel hihi
Oh...het zijn dus van die vaginale eieren. Nelex heet het. Beter maar niet doen dus. Ik zou mezelf voor me kop slaan als het mis zou gaan door die eieren! Als ik nou last had van die "ontsteking", pijn of vieze afscheiding, maar ik heb nergens last van, dus als ik dat uitstrijkje niet had laten maken, was het helemaal nooit ontdekt! Ik ga trouwens naar een andere gyn, want die me deze pillen heeft voorgeschreven had ook gezegd dat ik de eerste 3 cyclussen na de pil niet zwanger mocht worden omdat dat niet goed zou zijn vanwege pilresten in m´n lichaam. Nou heb ik al zo vaak gehoord dat dat achterhaald is en niet waar is, dus ik heb me daar niet aangehouden. Maar ging er stiekem ook niet vanuit dat het direct raakj zou zijn natuurlijk. Dus nu met die pillen....en zwanger...ga ik toch maar naar een andere gyn. Ik woon trouwens in Portugal en hier werken de zaken allemaal een beetje anders...
owwh jeetje ja meid ga ff goed informeren voordat er iets misgaat terwijl het niet had gehoeven succes