Weer niet raak...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Diana82, Feb 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Talulah

Talulah Bekend lid

Oct 15, 2007
    680
    0
    0
    Ach ik begin me er langzaam op in te stellen nu na 24x

2. monkey16

monkey16 Lid

Jan 11, 2009
    19
    0
    0
    hoi allemaal

ik heb 13 jan een miskraam gehad helaas, de verloskundige zei toen dat ik als we er aan toe waren het gewoon weer mochten en konden proberen, normaal heb ik een uiterste cyclus van 33 dagen dan zou ik 15 febr weer ongi moeten worden, tot op heden niets maar wil niet weer die teleurstelling hebben dat het weer niets is of mis gaat, heeft iemand eerder een miskraam gehad en hoe snel erna weer een bloeding en evt hoe snel daarna zwanger

groetjes x monique

3. Snoekems

Snoekems Bekend lid

Jan 18, 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoihoi,

Ook wij zijn vanaf augustus 2008 bezig. Dat is pas heel kort, maar ook ik merk dat de frustraties toe gaan slaan....
    De eerste paar maanden was ik werkelijk blij met mijn menstruatie (het werkt allemaal nog!). Nu, sinds vorige maand, vind ik het echt vreselijk dat ik ongesteld wordt....
    En ik weet ook heus wel dat je er minimaal een jaar voor uit moet trekken, maar toch!
    Wij hebben de afgelopen maand ovulatietesten van sensitest gebruikt (ook mijn vriend vindt het wel tijd worden voor een positieve test!), maar die werken volgens mij niet. Ik krijg mijn LH piek niet gevonden..... Dat is ook lekker frusterend...
    Maar goed, nog een paar dagen en dan kunnen we eventueel testen. En is het een negatieve test, of gewoon een menstruatie, dan is het nog altijd carnaval met een biertje :D

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    moeten jullie eens na gaan hoeveel frustratie ik wel niet heb :(

5. kaatje1406

Nov 15, 2008
    35
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ook wij zijn gestopt in augustus met de pil en elke maand is het weer een teleurstelling. In het begin hadden we zoiets van we zien wel maar nu balen we elke keer weer als de rode duivels komen. Het lijkt wel of iedereen om ons heen zwanger is. We hadden ook een beetje de hoop dat we net zoveel geluk hadden als bij de eerste, toen waren we binnen een maand zwanger. En ik weet ook wel dat we nog niet zo lang bezig zijn, sommige stellen zijn veel langer bezig.
    Ik heb vandaag bij sensitest ook ovu testen besteld. Ben benieuwd of we nu ons ei vinden en het raak is.

@xgabyx: ik snap dat je helemaal gefrustreerd raakt. Veel succes!

6. Miracle89

Miracle89 Actief lid

Feb 15, 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hallo dames !

k snap wat jullie voelen, april 2008 heb ik voor het eerst prikpil gehaald daarna niet meer omdat we dus voor een kleine gingen. Januari nog steeds niet ongesteld 7 maanden dus .. naar de HA gestapt PROVERA kuur gehad van 10 dagen die de menstruatie weer op moet wekken en regelmaat moet geven .. ik werd 3 dagen daarna ongesteld door die kuur wat weinig was en 4 dagen...
    Maar je kon dat nog niet berekenen als je eigen menstruatie omdat de kuur het de eerste keer opwekt je moest wachten tot de volgende maand in mijn geval FEBRUARI wachten totdat je uit jezelf menstrueert

En dat is gebeurt op 4 feb Veeel meer en 5 dagen lang ... was helemaal trots dus ja Officieel is dit nu pas onze eerste officiele Ronde ! EINDELIJK :oops:

En wat het rottig maakt.. mijn cyclus was altijd 28 dagennn .. maar door 1 prik[il is het helemaal overhoop gegaan erg jammer !

EN HET NOG VERVELENDE IS ik had 2 jr geleden al de prikpil en toen nog vaker dan maar 1x en toen was ik gestopt werd ik na 3 maanden gewoon weer goed ongesteld elke maand... EN nu wil ik voor een kleine gaan kwam het maar niet maar ja .. het zit gelukkig nu goed

Beetje lang verhaal hahaha maar ja :D

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    De rode duivels hebben mij gisteravond bezocht helaas dus we gaan door naar ronde 2... En ook al ben je net begonnen je baalt toch verschrikkelijk.... Ook omdat je het zo ontzettend graag wil....

8. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Hier nog altijd bijna 13 dagen overtijd. :eek: Morgenvroeg 9 uur naar de huisarts, en daar laten testen. Ben eens benieuwd wat daar uit komt. Ik en me ventje zelf vinden me buik niet normaal op het moment.

9. monkey16

monkey16 Lid

Jan 11, 2009
    19
    0
    0
    he lovemychild

spannend ben heel benieuwd zou geweldig zijn
    bij mij helaas vanavond ongi weer gekomen
    dus ook ik op na de volgende ronde
    ik heb juli 2008 laatste pil geslikt dus willen het nu wel heeel graag maar ja dat willen we allemaal
    wel fijn dat we elkaar allen zo bij kunnen praten

groetjes x monique

10. gimena

gimena Niet meer actief

ik heb nergens meer last van dus denk dat me duiveltje komt tussen door getest 1 dacht ik licht positief en 1 negatief.
    dus op na de zoveelst nieuwe ronde

11. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Testen zijn negatief, dus snap het zelf niet. Me buik ziet eruit alsof ik zwanger ben.

12. monkey16

monkey16 Lid

Jan 11, 2009
    19
    0
    0
    he love mychild

ben je al bij de huisarts geweest
    hoop het echt voor je zou super zijn
    zou dit dan je eerste kindje kunnen worden

gr x monique

13. Niet meer actief

Hoi meiden

Ik vind het ook allemaal maar frustrerend.. Ik heb ook niet echt het idee dat iemand in mij omgeving begrijpt hoe ik me voel. Ik verrek van de buikpijn vanochtend en weet zeker dat ik weer ongi ga worden. Ben ook nog maar kort bezig (vanaf november) Maar vraag me elke maand weer af waar ik in hemelsnaam mee bezig ben. Het vergt zo veel van me, die onzekerheid. Elke keer neem ik me voor, deze maand ga ik er niet meer op letten, als ik zwanger word, word ik het, anders nog maar even niet.. Maar toch maak ik me elke maand druk of ik wel of niet ongi word. Dan ben ik gespannen, emotioneel, enz.. Bah..

14. angelsweety123

Oct 6, 2008
    44
    0
    0
    eindhoven
    hallo iedereen.

hier ook eentje. wij zijn begonnen in 0kt 2008 nu 5mnd bezig.

ik ben voor het laast :evil: geworden op 29jan en ben voor het eerst begonnen met ovluatie test en ik had de 14feb positieve test dus flink geklust van te voren en daarna. mijn innesteling is al achter de rug ik had geen beetje :evil: verlies en ik heb geen symptomen dus ik denk dat het weer niet is gelukt :cry:.

ik weet wel dat heel veel mensen langer bezig zijn maar toch de teleurstelling is gewoon k*t om zo uit te drukken :oops:.

grx sweetyangel123

15. moon0810

moon0810 Actief lid

Feb 2, 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    tjaaa... eigenlijk mag ik nog niet zeuren. Dit was pas ronde 1, maar was gisteren wel 8 dagen over tijd en dan vanmorgen toch ongi geworden :x .
    Ik werd gewoon vervelend van de onzekerheid maar ook boos omdat ik toch niet zwanger ben. Je wil het eigenlijk los kunnen laten maar het beinvloed toch wel je dagelijkse leven..

Maar toch snap ik nog steeds niet waarom m'n buik zo dik is.. Ik lijk wel zwanger, zei het gisteravond nog tegen m'n vriend... :(:

Moet toch wel zeggen dat het een paar tranen :cry: oproept en ik er flink van baal. Dus vanavond idd maar een glaasje wijn en morgen ff shoppen :p..

Lfs Monique

16. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

Jan 22, 2009
    588
    183
    43
    Female
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik wordt er ook helemaal kriebelig van.. vanochtend een test gedaan = negatief..
    Baalde wel, laat die ongesteldheid dan maar komen dan kunnen we weer opnieuw beginnen! Afgelopen maand ook met ovu testen begonnen maar kon mijn ei niet vinden.. ik snap helemaal niks meer van mijn cyclus (ben maar uitgegaan van 28 dagen), grote kans dat deze weer zolang duurt als de vorige (53 dagen) hoop het niet maar we zien het wel!

17. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ben vandaag bij de huisarts geweest. Had geen ochtend urine op dat moment. Dus heb ik een test meegekregen naar huis. Van clearvieuw HCG(Die zou nog gevoeliger zijn) Nog altijd 13 dagen overtijd, en nog altijd geen gevoelens van ongi.

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi,

Ik ken het gevoel.. ik had stiekem gehoopt dat het ronde 1 wel zou lukken.
    Stom want die kans is erg klein.. Toch hoop ik dat het deze maand wel raak is.. haha valetijnsdag enz.

groetjes

Share This Page