Weer niet raak...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Diana82, 17 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    hey dames,

ik begrijp jullie helemaal ik ben ook al vanaf september bezig ongeveeer en we weten natuurlijk dat er mensen zijn die langer bezig zijn wat erg is maar tog is dit ook zenuwslopend.

Mijn vriendin zat al 12 jaar aan de pil ze stopt en een maand later zwanger.

ik heb maar ongeveer 2 a 3 jaar aan de pil gezeten en nada niks....
    me man is ook al 30 jaar ...zucht en die begint ook al iedere maand te zeuren van ben je niet zwanger ...en dat frustreert mij heel erg nu de laatste tijd... ik ga denk ik tog contact opnemen met mijn arts of ze er wat mee doet weet ik niet maar voor alle zekerheid....

2. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoi Sjan,

Ik snap dat je graag je arts wil vragen hoe het ermee zit, maar reken erop dat hij/zij eerst zal zeggen dat je het een jaar zonder 'kunstgrepen' moet proberen!
    Succes ini eder geval!

3. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Wij zijn bezig sinds maart 08, dus al een jaar. Ik moet zeggen dat het balen wel steeds minder wordt. Ik verwachtte dat het elk moment raak kon zijn en de eerst 6 maanden was het het ergste. Zeker nu ik de grens van 12 maanden heb bereikt, ben ik onwijs teleurgesteld maar maakt het me minder uit. Een baby is heel erg welkom, maar ik ga er van uit dat ik ws nog wel 6 maanden- 1 jaar moet wachten. Volgende week vrijdag gaan we naar de gynaecoloog voor fertiliteitsonderzoek.

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Begin deze maand was ik ook 4 dagen overtijd. Normaal nooit, ben altijd precies op dag 29 ongesteld, dus wij dachten al een beetje dat het deze maand raak was. Maar helaas, de :evil: :evil: kwamen alsnog! :cry:

Dit is echt frustrerend, bah! En wat veel mensen zeggen; er niet teveel mee bezig zijn. hahaha onmogelijk!

Moneypenny, ben erug nieuwsgierig naar jouw test vandaag! Hoop dat t raak is voor je want 14 dagen overtijd en dan toch ongi worden lijkt me nog erger!

X

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Wij zijn nu 17 maanden bezig en bij mij wisselt het heel erg. Het ene moment denk ik dat wij het waarschijnlijk wel nooit mogen meemaken en het andere moment ben ik weer vol hoop en overtuiging dat het nu echt snel zal gebeuren. Maar zoals hier reeds vaker is gezegd: de teleurstelling blijft toch iedere keer en dan kan de moed je wel eens in de schoenen zinken :(

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Na 18 rondes, begin ik er wel aan te wennen, maar balen doen we toch iedere maand weer. :(

Ik heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt en wacht het af. De streepjes werden wel donkerder met de dagen, maar niet zo donker als de controle streep. Mijn boobs doen ook al weer pijn zoals iedere maand. We wachten het maar weer af. Meer kunnen we niet doen. Misschien toch maar naar de huisarts als het deze ronde weer niet raak is.

Succes allemaal!
    Grtjs,
    Aleida

7. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Ik had niet gedacht dat mijn "onderwerpje" zoveel reacties zou oproepen... Blijkbaar ben ik niet de enige bij wie het even niet wil lukken. Is inderdaad erg frustrerend en helaas kun je er weinig aan doen.

Ik heb al een gezonde zoon, dus ik weet dat we samen zwanger kunnen worden, maar toch slaan de twijfels inmiddels toe. Waarom lukt het nou niet? Doen we nu iets anders dan de vorige keer? Waarom iedereen om ons heen wel? Niet dat ik daar iets mee opschiet, maar toch...

Er zijn hier ook al wel wat traantjes gehuild. Vooral de eerste maand toen ik echt zeker wist dat ik zwanger was, en afgelopen maand toen ik 5 dagen overtijd was en toch weer ongi werd.

Ben nu net begonnen met ovu testen, maar nog geen ei in zicht. We blijven zoeken. Het is inderdaad net Pasen ;)

Succes allemaal

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden er staat gemiddeld een half jaar voor om zwanger te worden en sommige zelfs binnen een jaar. Maar iedere maand is er idd 1 te veel. Of je nu lang of kort bezig bent we willen geen van allen de duivels terug zien!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben sinds september gestopt met de pil en dit is de 3e ronde dat we echt bezig zijn voor een kleintje. De eerste ronde kwam ik erachter dat mn eisprong 6 dagen later was geweest dan ik had verwacht en hebben we dus op de verkeerde dagen geklusd. De 2e ronde met ovulatietestjes begonnen en toen hebben we 1 keer geklusd 4 dagen voor eisprong en de dag voor mn eisprong. Deze maand meer geklusd voor de eisprong.

Het klinkt misschien stom, maar ik denk wel dat ik me meer zorgen ga maken als t dit keer ook niet is gelukt. Kan er niks aan doen, dat gaat van zelf. Hoop natuurlijk dat het meevalt, maar ik ben sowieso iemand die snel te negatief denkt. Dat is natuurlijk ook niet bevoorderend. Maar ja, het blijft allemaal afwachten, voor iedereen. En 3 rondes is nog niet veel, maar omdat ik al langer ben gestopt met de pil voelt het wel als veel langer...

10. ja echt frusti he...terwijl iedereen om je heen zwanger lijkt te zijn.
    Wij ook 7 maanden bezig en zonder suc6, maarwe blijven positief al is het soms wel lastig als iedereen met het leuke nieuws komt dat ze een kindje verwachten. Ik wil ook blij nieuws brengen...

Jullie ook suc6..hopelijk is het snel raaf!

11. Suc6 meiden...heb hetzelfde probleem! Vanaf juli 2008 bezig..hopelijk deze keer raak!

12. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Hier nog altijd overtijd. Morgen 16 dagen, die onzekerheid is zo rot... Heb zoveel testen gedaan, ook een van de huisarts(geen bloedtest) Die laat ik komende week wel doen. Zodra de praktijk open is ga ik er langs om een formulier zodat ik een bloedtest kan laten doen in het ziekenhuis. Me buik staat gewoon bol, en dit heb ik normaal niet. Zelfs me vent ziet dit. En is dit niet van me gewend :p 16 oktober had ik de laatste pil. Maar als ik nu ongesteld zou worden, zou het wel zuur zijn. Hoop op alsnog een positieve test. Vorige cyclussen waren 28-30-27-(?) Wel lief dat hij erg voorzichtig nu is, tijdens de seks. Al hoeft hij dat niet. Maar hij is zo bang dat er wat mis gaat.

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben helaas weer ongi geworden. Maar liefst na 23 dagen. De vorige maand 4 dagen overtijd... maar helaas.
    Mijn cyclus heeft echt het heen en weer. 26,24,22,26 en 23 dagen.
    Zijn er dames die hier ook ervaring mee hebben? Zo'n fluctuerende cyclus.

Ik ben ondertussen aan het temperaturen en we hebben voor de 1e keer ovu-testjes gebruikt. Maar hoe weet je nou echt...wanneer moet je nou klussen? Wanneer is het bij mij pasen?

Lotte1987 hoe ben je er achter gekomen dat je ei 6 dagen later was dan verwacht?

Ik heb ondertussen het gevoel dat ik zelf een ei ben. ;) Een gefrustreerd ei wel te verstaan.

Allemaal succes!

14. monkey16

monkey16 Lid

11 jan 2009
    19
    0
    0
    hoi hoi

ik voel me nu erg onzeker 15 febr was voor mij de dag van mijn toch wel uiterste cyclus dat ik ongi had moeten worden, maandag zat er tja een spelden prikje bloed in mijn maandverbandje en tot nu toe niets meer.
    heb 13 jan een miskraam gehad, en daarna paar keer met mijn partner sex gehad , maar weet niet of ik nu door de miskraam zo laat ben met ongi of misschien toch zwanger, wie heeft dit ook mee gemaakt want ben zo bang voor de teleurstelling om weer een negatieve test te krijgen

gr x monique

15. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hi dames..vanmiddag ong geworden ..:( baal ervan en mn vriend ook.. Zitten nu in ronde4 .. Probeer posi te blijven maar tog lastig as je tog ong wordt.. Succes voor iedereen waar t nog niet geluktis! Zal duimen voor jullie

16. Iris84

Iris84 Actief lid

23 jan 2009
    130
    0
    0
    friesland
    hi monkey.. Dat zou inderdaad kunnen dat t door je mk komt..las hier ergens dat t n tijd duurt om weer regulier te menstrueren omdat je tog hcg aangemaakt hebt... Wat vervelend voor je zeg die mk..! Veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina