zijn dit tekenen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door heidi77, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi77

    heidi77 Bekend lid

    12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    Nu heb ik vorige week mijn vruchtbare periode gehad en nu vloei ik veel witte afscheiding niet kleverig maar gewoon vocht en ik heb een puistje en last van mijn tandvlees en darmen......En ik heb mijn nod de 23 se pas....
    Ik ben trouwens heidi mama van twee meiden nanouk van 4.5 en tessa van 3 en dus bezig voor nmr 3 bij meiden was ik beide keren in ronde 1 zwanger hopelijk nu ook....
    Maar herkent iemand dit.......Ik heb hele gevoelige darmen....
    Gr heidi
     
  2. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Welkom hier!
    Ikzelf heb een spastische darm maar daar kon ik niet aan vernemen dat ik zwanger was, maar dit kan voor iedereen anders zijn.
    Weet dat je lichaam je vreselijk voor de gek kan houden, ik heb dit vele malen ondervonden. Ik hoop voor jou dat het nu weer in de eerste ronde raak mag zijn! Ik zou zeggen wacht even tot de 23e en doe dan een test, dan weet je het zeker.
     
  3. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Gek he, hoe snel je dat vergeet,
    Heb zelf ook 2 kinderen en zit zo vaak hier te zoeken naar symptomen.
    Ben er weer net zo onzeker over als bij de vorige keren.

    Of het symptomen zijn... het zou kunnen. Er zijn vrouwen die het al snel merken en voelen.

    Groetjes
     
  4. heidi77

    heidi77 Bekend lid

    12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    Hallo dames
    nu had ik net dat het spier witte wat ik de heldag heb gehad ineens bij tiolet bezoek zagt ligt rose was eerder wit rose.En meer slijm achtig ik heb 22 of 23 mijn nod dus menstueren kan het nog niet zijn...Iemand een idee?gr heidi
     
  5. Willow

    Willow Actief lid

    31 jul 2007
    339
    0
    0
    Misschien een innestelingsbloeding?
     
  6. heidi77

    heidi77 Bekend lid

    12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    nu weer witte afscheiding en dan zo dat je echt voelt dat je nat wordt dat ken ik niet hoor zo erg.Ik stond net bij de bakker en had echt het gevoel zo van volgens mij ben ik ongi en lek ik door...En weer een beetje menst gevoel in de buik.......Zakt wel telkens weer af dat gevoel....Nou laat die 23 ste maar gauw komen en hopelijk is dit een teken..... :rolleyes: heidi
     

Deel Deze Pagina