welkom bij de club. Wij zijn nu in ronde 13 en zoals het nu lijkt, weer niet gelukt. Morgen is mijn NOD. Vandaag krampen en erg moe Het wordt elke maand moeilijker om de moed er nog in te houden.
@Babynijn ik zit nu al op dag 33 en nog steeds geen MS!! ?!?! Ga morgenochtend met ochtenurine weer testen (als ik dan nog niet ongesteld ben..) Vind het zo verwarrend steeds! Misschien heb ik wel een hele lange cyclus weer, kan ook... Vanmorgen was mijn maag wel een beetje van slag. En ik ruik alles heel goed. Zou het dan toch...
@ Dana.. Wat jammer meid... Houd de moed erin.. Misschien is deze ronde jouw ronde!! @Staycalm veel sterkte meis.. Echt jouw tijd komt nog wel..!! Ben je al bij de dokter geweest een keer?
Hier in ronde 10 zwanger geraakt van nummer 3. Snap je frustraties hoor!Maar het is waar: ineens kan het raak zijn!Ik duim voor je!!
Sorry voor mn late reactie... Wij wilden eigenlijk ook geen mmm. Zaadonderzoek is via de huisarts gebeurd; dat was prima. Dus het kon alleen aan mij liggen... was ook bang voor 'schade' na de curettage vorig jaar. Gelukkig was dit allemaal niet nodig
Kangerootje ik denk dat je cyclus deze maand gewoon weer rond 37 dagen is. Hier volle borsten en gevoelig. Af en toe steekje onderbuik. Klinkt hoopvol. Maja! Wel eens vaker gehad afgelopen maanden. Er is geen pijl op te trekken... ma of di is mijn nod.
Dankjewel voor je lieve woorden BabyNijn, ik hoop ook heel erg dat het goed komt; ik begin toch wel het vertrouwen te verliezen, en dat wil ik niet..! Hoe ist bij jou; al een test gedaan/symptomen gevoeld?
Ik voel me wel rustig. Ik vind het wel balen dat het langer duurt. Maar geloof me, als je eenmaal zwanger bent dan ben je alle wacht maanden vwrgeten. Maar ik hoop dat ik geen hulp hoef. Mijn borsten zijn heel gevoelig en opgezet. Goed teken maar hoeft niks te betekenen. Ik test pas woensdag. ..