Hulp gevraagd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lala2, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Lieve forumleden,

Ik heb echt even hulp nodig want ik snap er niks meer van!
    Al een paar maanden (+/- 6 mnd) zijn wij bezig voor ons tweede kindje.
    Mijn cyclus ziet er zo uit: 42, 36, 39 (vroege miskraam), 31. Nu zit ik op dag 39 of 34. Mijn laatste menstruatie begon met 31 dagen met bruinverlies en op dag 34 kreeg ik pas bloedverlies. Dus hou nu voor mezelf twee lengtes bij van de afgelopen cyclus :)

Omdat ik uit ging van een cyclus van 31 heb ik op dag 29 een ultra vroege test gedaan, negatief..duh!
    Nu ben ik 10 dagen verder en dacht nou doen we maar weer een vroege test van clearblue. Negatief.. Later heb ik hem uit de prullenbak gevist haha en toen zag ik een lichte plus lijn even dik als de testlijn... Hmmm is natuurlijk niet bertrouwbaar meer maar zet je weer aan het denken.

Ik heb symptomen zoals vlagen misselijk, af en toe pijn in m'n borsten en veeeeel witte afscheiding. En ook z'n tevreden ik ben gewoon zwanger gevoel haha

Ook heb ik menstruatie krampen gehad die weer weg zijn gegaan.. Maar geen menstruatie:x die menstruatie lijkt er gewoon niet aan te komen.

Nu heb ik ook weer gelezen dat je als je een onregelmatige cyclus hebt je de langste cyclus moet nemen en daarbij 1 dag bij moet tellen.. Dat zou bij mij 36 moeten zijn want de 42 was na stoppen van de pil en 39 was een miskraam.. Dan kom ik op 37. Daar zit ik nu dus overeen met een negatieve test.

Dus, lekker complex weer. Kan hier iemand over meepraten?
    Uiteraard ga ik over 2 dagen weer testen, zolang ik niet ongesteld word natuurlijk:)

Ik hoor graag van jullie! Kan wel beetje hulp gebruiken:)

Liefs!!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwanger worden'.

Deel Deze Pagina