Grappig eigenlijk. Heel topics hier gaan vaak over het feit dat vrouwen zo weinig voelen, of wisselende kwalen hebben, en daarom onzeker zijn. Ik ben er zelf ook zo één. En in elk topic word gezegd: maak je niet zo druk, ontspan, geniet. Kwaaltjes komen en gaan. Dat is heel normaal. En toch zijn we met zijn allen onzeker. Zullen we het er maar op houden dat onzekerheid óók een zwangerschapsverschijnsel is? Dan hoeven we ons niet zo druk te maken
Dat is heel goed gezegd. Onzekerheid is volgens mij wel kwaal nummer 1!! Die kwaal begint als je stopt met anticonceptie en pas eindigt als je kindje gezond op de wereld is, denk ik!
Zelfs als het kindje er is ben je nog onzeker denk ik. Groeit het wel goed, eet het wel goed,word het geen crimineeltje
Hoi, Ja, daar ben ik helemaal mee eens... Onzekerheid blijft, gaat het nog wel goed.. Ik zou zo graag al iets willen voelen, geeft misschien ook weer wat meer bevestiging dat het goed gaat. Nu steeds maar weer wachten op de volgende afspraak bij de VK om te horen dat alles oke is. Gelukkig groeit mijn buikje al mooi dus daaraan houd ik me maar vast dat als het groeit het vast goed zit.. Succes met jullie onzekerheid, maar geniet ook van deze tijd!! Groetjes
Een crimineeltje is het al, het heeft nu al je hart gestolen. Geniet van je zwangerschap en die onzekerheid is zwangerschaps symtoom nummer 1.
Ik doe met je mee hoor *wordt erg moe van zichzelf...zucht* Hiervoor een MA gehad met 13 weken, daarna ziekenhuis in en uit gelopen en nu toch spontaan zwanger. Dacht toch wel een beetje op een roze wolk te zitten, maar nee hoor! Indicator zegt nog steeds 1-2 weken zwanger, daarnaast heb ik vanaf mij eisprong al buikpijn aan de kant waar ei gesprongen is dus bang voor BBZ... en dat weer in combinatie met de test die maar niet verder wil (bij BBZ stijgt HCG langzamer dan normaal). Dikke ZUCHT! Ok, ik snap dus hoe je je voelt
Hahahaha ik sluit me erbij aan!! ik was ook onzeker in het begin....pfff zeker die eerste 3 maanden....elk pijntje was ik gelijk aan t denken als het maar goed gaat!!