Ik wist het gewoon, had al in mij achterhoofd. Ben naar de Gyno geweest, en een inwendige echo gehad. Er was niks te zien balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En toen kreeg ik nog meer slecht nieuws ik blijk geen normale eisprong te kunnen volbrengen ze hebben er een naam voor, Het is een soort syndroom.Waarbij je nahet stoppen met de pil niet zelf in staat bent om gerijpte eitjes te sturen. Ze geeft me ongeveer 4 maanden is het dan niet verbeterd krijg ik medicijnen om het te stimuleren. Het begint met een c. Ik weet het even niet meer. Als dat niet helpt moeten we samen door de molen en word naar de zaadkwaliteit gekeken, en op eventuele afwijkingen bij mij. Echt zo balen ik heb echt even een paar tranen gelaten. Dit had ik nou ook even niet verwacht.Wie heeft hier ervaringen mee? Help me!zit een beetje in de put Groeten jennie72
Ikke niet, maar er zijn hier een boel meiden op het forum die het wel hebben. Zij kunnen je vast wat meer vertellen. Ik leef met je mee, dit is geen leuk nieuws knuffel Natasja
Bedankt Natas je bent een schat. Dit is niet het nieuws waar ik op had gehoopt natuurlijk. Ik wil graag in contact komen met mensen die het zelfde hebben. Groeten jennie 72
jeetje meid dat is (netjes gezegd) echt balen, maar wat raar dat ze je nu nog 4 mnd laten aanmodderen als ze je nu wel al kunnen vertellen dat je geen normale eisprong kan volbrengen... kijk hieronder eens op de link, dan kan je je er iets verder in verdiepen als je wilt. succes meid http://www.freya.nl/medisch/pco.htm
Hoi Jennie, Ik heb voor mijn eerste zwangerschap ook PCO gehad. Ik heb daarvoor ook clomid gehad en ik was toen na 3 maanden zwanger. Mijn tweede zwangerschap was spontaan dus het hoeft geen blijvend iets te zijn. Ik duim voor je meis. Liefs Nies
kl*te voor je meissie ....maar ik vraag me dan ook wel meteen af ...waatom dan weer 4 mnd. WACHTEN ( sorry voor de caps maar ik haat dat woord) ...ik hoop dat het alsnog snel gaat lukken voor jullie ...suc6 knuf asjuh
Hallo Jennie, Zelf heb ik ook PCO gehad, dit bleek doordat ik na het stoppen met de pil niet of nauwelijks ongesteld werd (en dan maar een keer in de twee maanden). In de eierstokken waren heel veel vergrote follikels te zien (net een kralenketting) maar geen een groot genoeg om te springen. Zodra de gyno dit geconstateerd had heb ik Clomid gekregen in de lichtste dosering. Clomid is een soort anti-hormoon, het zorgt ervoor dat je lichaam denkt dat je te weinig oestrogeen hebt en gaat dan extra aanmaken waardoor je wel een eisprong krijgt. Ik hoefde het alleen de eerste vijf dagen van mijn cyclus te slikken. Dit hielp fantastisch! Je moet dan wel regelmatig op controle, om te kijken of het dan wel goed gaat. Net voor de eisprong doen ze een follikelmeting. Dit is ook om te kijken of je niet toevallig vijf rijpende eitjes hebt, je kans op een meerlingzwangerschap is met dit medicijn namelijk wel wat groter! Maar bij mij was er elke keer netjes ééntje te zien. Na de - geschatte - eisprong ga je weer naar het ziekenhuis, voor een bloedtest (hormonen meten). Ik moest na de eerste keer om de maand komen. Bij de derde cyclus was het al raak! En nu, na mijn zwangerschap, is mijn cyclus weer helemaal op orde. Ik ben al een keer spontaan zwanger geraakt maar dit is helaas misgegaan. De gyno verzekerde mij dat dat niks met Clomid te maken heeft. Alles ziet er nu goed uit dus we gaan ervoor! Oeps wel een heel lang verhaal geworden, sorry. Veel succes en laat je niet kisten, Neeke
jeetje dat is nog al wat maar ik snap even iets niet je produceerd zelf dus geen eitje maar ze wachten het nog vier maanden af als je het niet kunt waarom moeten ze dan wachten en geven ze je niet meteen de medicijnen mee die je daarbij kunnen helpen
Bedankt voor jullie medeleven, jij ook Asjuh echt bedankt. Is hartverwarmend.Jullie zijn schatten. Ik moet 4 maanden wachten omdat ze mijn lichaam de tijd wil geven om zelf te herstellen van die pil. Zodat mijn lichaam zelf een kans krijgt om eitjes te produceren. Ik zou ook het liefst met clomid willen beginnen maar daar ging ze toch niet mee akkoord. Er was wel wat donkers te zien maar ze kon niet goed zeggen of dat het een eisprong is geweest.Dus vandaar ze vind het nog te vroeg om aan zo iets te beginnen. helaas want heb het idee dat het zo niets word maar goed moet mijn lichaam een kans geven. Groeten jennie72