Een tijdje geleden ben ik begonnen met uiltjes sparen..en overal waren ook wel uiltjes te koop.maar nu kan ik ze bijna nergens meer vinden. Als ik google vind ik ook niet veel.. iemand een idee welke site/ winkel ik leuke uiltjes kan vinden?
Ik meen dat ik van de week bij de Gamma houten uilen heb zien staan. Ik dacht Gamma, maar weet het niet zeker..
Nee.. ik spaar alleen beeldjes voor in mijn vitrine kast maar bedankt voor het meedenken gamma zal ik morgen eens kijken!
41,50? Zoiets kost 3 euro op eBay Ik ben ook gek op uiltjes! Ik heb in Nederland het één en ander bij de Blokker vandaan, Xenos heeft ook af en toe wel wat. In Oostenrijk en Duitsland heb je de Nanu Nana. Ze hebben ook een website, misschien kun je kijken of ze ook verzenden?
Misschien dat ze in september, met het najaar weer terugkomen. Ik spaar ze zelf ook (niet alle uilen dingen, maar begint toch een heel uilen nest in huis te worden). En in tuincentra zie ik ze nog wel.
Ja dat denk ik ook.. in de herfst komen er vast weer meer! Blokker en xenos hadden hier niks. ik zal eens kijken shaddixxx en dochters! .
ja uiltjes.. wat voor iets? Nemisis Now: Gestreepte bosuil, Webwinkel het Varaantje Casablanca Vetro glas Uiltje, Webwinkel het Varaantje deze vind ik erg leuk; Uil
In tweedehands winkels vind je altijd wel wat leuks Zou eens een paar kringloopwinkels in de buurt bezoeken. Voordeel ten opzichte van internet: goedkoper, geen verzendkosten en je kunt met eigen ogen zien wat je aanschaft.
In Utrecht was in een van de winkelstraten in het centrum toendertijd een winkel met prachtige beeldjes. Het is wel zeker 20 jaar terug, dus misschien weet een van de dames hier of die winkel er nu nog steeds is.
Op de braderie of rommelmarkt Ik heb er vandaag 1 gekocht helemaal hand gemaakt met schelpen voor mijn zus
idd ik was in een hele leuke shop met o.a. vele uiltjes, 1 voor mijn ma meegenomen, als ik het ervoor had geweten had ik er ook 1 voor je meegebracht hoor (heb je nu helaas niks aan ).
⥠Collectie uiltjes van diverse materialen - Dierenverzamelingen - Marktplaats.nl ben je meteen klaar